Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

VNB

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke

mange mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Moar2011

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

KÆFT hvor SEJT !! ..

man skal da på ingen måde sige at børn forhinder en i at tag sin uddannelse.. 

Anmeld

20. juni 2012

VNB

Muhmi skriver:

Ej tillykke med det søde!! Hvor er det bare rigtig flot klaret og så med et 12 tal!! Waauw!! FLOT FLOT FLOT!!!

1000 tak sødeste!!! 

ja er det ikke bare for vildt med et 12 tal!!!  haha jeg så bare sådan her ud  da cencor fortalte mig det!! og bagefter så jeg sådan ca sådan her ud  hihihihihi 

Anmeld

20. juni 2012

VNB

Tauf skriver:

Stort tillykke . Det er rigtig flot du er da mega sej:-):-):-)

mange mange tak!! 

Anmeld

20. juni 2012

VNB

Zeus skriver:

Tillykke!!!!

Super sejt klaret!

1000 1000 tak! 

jeg er også helt stolt af mig selv havde slet ikke turde håbe på et 12 tal!!! så er godt nok bare glad 

Anmeld

20. juni 2012

K&S

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

WAUW, hvor er det flot....! STORT tillykke  

Anmeld

20. juni 2012

Tanjadamgaard

VNB skriver:

Stort, stort tillykke hvor er det flot  

Anmeld

20. juni 2012

VNB

LR85 skriver:

Wow hvor er du sej. 

Hvad omhandlede din opgave? 

mange tak! 

jeg skrev om den åndelige omsorg man som sygeplejerske skal yde til forældre i krise når deres barn er indlagt med en cancer diagnose. 

barskt men meget meget spændende og lærerigt emne!

Anmeld

20. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

HOLD OP HVOR ER DET BARE GODT GÅET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ER BARE SEJ!!!!!!!!!!!!

1000 1000 tak søde!!!!  

jeg er stadig helt oppe at ringe over det!!! for dælen man 12 i den afgørende eksamen!!!! 

Anmeld

20. juni 2012

VNB

Isabella_mor skriver:

TILLYKKE.. det er FANME FLOT......    

mange mange TAK! 

jeg er også bare SÅÅÅÅÅ glad!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.