Er nu uddannet sygeplejerske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Muffin_girl

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

MANGE MANGE GANGE TILLYKKE !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Mother-love

Srort tillykke amukke. Og hold da op hvor flot med et 12 tal. Så kan det da vidst ikke blive bedre hehe.

Anmeld

21. juni 2012

Frk. Himmelblå

VNB skriver:

Hvor er det bare vildt dejligt! Jeg har idag været oppe at forsvare mit bachelor projekt, og det gik rigtig godt - jeg fik sku 12!!! 

Jeg er bare helt vildt glad, lettet og stolt af mig selv!!!! 

det har været hårdt at skrive BA-opgave med Viktor på halvandet år rendende rund og med kvalme fra morgen til aften pga bebsi i maven - men NU er det overstået og jeg kan virkelig ikke få armene ned!!!                MAN KAN HVAD MAN VIL!!!! Weeeeeeeee 

knus fra en MEGET glad Vinni! 

Stort tillykke 

Hvor er du sej!

Anmeld

21. juni 2012

VNB

MissTas skriver:

hvor er det bare flot.. kæmpe tillykke

mange mange tak! 

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

ej hvor spændede med din mors job! er det en kræft afdeling for voksne eller børn? 

Det er for voksne  

Ja, det er faktisk utroligt så lidt jeg ved om hendes arbejde, men det er jo som du siger et meget følsomt område og en svær sygdom i nogen tilfælde, så det er jo ikke nemt at sætte ord på, andet end den basis viden jeg har opfanget over spisebordet om aftenen, dengang jeg boede hjemme hvor hun talte med far i lægelige vendinger, han er neurolog på et andet sygehus. Og de telefonsamtaler de indimellem fører, hvor man kun opsnapper den ene halvdel 

Er det børn du vil arbejde med og har du job i sigte? Eller ser det lige så svært ud, som lærer/pædagog-området? 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

Tanjadamgaard skriver:

Når for pokker, nej det er ærgeligt. Men håber da du får dig et job hurtigst muligt. Nu når du har brugt så mange år på at læse, ville det jo være rart at komme ud og bruge det   

hihihi ja det kribler jo i fingrene efter at komme ud og være RIGTIG sygeplejerske men det skal nu nok komme. 

indtil videre må jeg faktisk indrømme at jeg nyder at holde lidt fri oven på BA-opgaven især når vejret er som det er 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

AalborgPigen skriver:

MANGE MANGE GANGE TILLYKKE !!! 

1000 tak!! 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

michelledam skriver:

Srort tillykke amukke. Og hold da op hvor flot med et 12 tal. Så kan det da vidst ikke blive bedre hehe.

1000 tak søde! 

hihi nej man må jo sige at jeg ikke kunne have gjort det meget bedre har også bare en rigtig "YES-følelse" indeni 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

Frk. Himmelblå skriver:

Stort tillykke 

Hvor er du sej!

mange mange tak! 

Anmeld

21. juni 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Det er for voksne  

Ja, det er faktisk utroligt så lidt jeg ved om hendes arbejde, men det er jo som du siger et meget følsomt område og en svær sygdom i nogen tilfælde, så det er jo ikke nemt at sætte ord på, andet end den basis viden jeg har opfanget over spisebordet om aftenen, dengang jeg boede hjemme hvor hun talte med far i lægelige vendinger, han er neurolog på et andet sygehus. Og de telefonsamtaler de indimellem fører, hvor man kun opsnapper den ene halvdel 

Er det børn du vil arbejde med og har du job i sigte? Eller ser det lige så svært ud, som lærer/pædagog-området? 

hehe åh ja jeg vil da godt tro at de har haft noget meget interressant og til tider uforståelige samtaler  det må da være skønt for dem at de kan relatere til hinanden! 

jeg kommer også nogle gange hjem og plabrer løs om det ene og andet , og så sidder min kæreste bare og kigger sådan her  hahaha   han er maskin-mester såeeeh 

ja jeg vil aller aller helst være børne sygeplejerske! det er helt klart min drøm. men lige nu søger jeg selvfølgelig bare alt... for jo det er lige præcis ret svært at få noget... desværre...  har du job? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.