Isabella_mor skriver:
tjah.... jeg deler vel det jeg føler for...
mine følelser osv kan jo umuligt kunne skade mig bare fordi at jeg deler det med jer herinde... nogle vil måske mene at jeg deler for meget. men alle har en grænse forskellige steder og min er anderledes..
jeg har ind for at være ærlig, jeg har aldrig udgivet mig for at være noget jeg tror at andre vil kunne lide.. og det holder jeg fast i... jeg kan nævne mine fejl og mangler og ligesådan mine gode sider og kunnen hvis det er nødvendigt..
jeg deler mine erfaringer til dem der vil have dem, ja.. jeg har da skrevet dybe tråde omkring følelser omkring min mor, hvilket er et tungt nok emne i sig selv. jeg har delt min fødselsberetning i mindste detalje næsten.. jeg har ikke noget der som holder mig tilbage. jeg er ikke flov over den jeg er og jeg deler stolt mig selv og min dreng med jer... jeg er ikke bange for at blive googlet af nysgerrige sjæle.. jeg har nemlig ikke noget at skjule..
Så længe man er klar på det hele, kan jeg heller ikke se noget galt i det!
Der er jeg nok bare ikke lige så selvsikker, hvis du forstår hvad jeg mener? Jeg bryder mig ikke om at blotte mig fuldstændigt og har nok til tider behov for, at holde det hele lidt væk fra livet.
Men man har forskellige grænser og det skal der også være plads til. Du virker ikke som typen der ville fortryde noget du skrev, eller føle dig blottet fordi du deler - det gør jeg.
Hvordan har du det med, at baby.dk bliver blandet sammen med privatlivet? Altså eksempelvis har jeg da bemærket dit billede og dine kommentarer på facebook, da vi har en fælles ven
Er det noget du tænker over? Jeg føler i hvert fald at jeg er mere privat på facebook end på baby.dk
Anmeld