Øv det lyder godt nok kedeligt!
Var det en som chikanerede dig eller hvordan? Jeg ville nok også holde kortene tæt til kroppen, hvis jeg oplevede sådanne ubehageligheder.
Det var mere en der var mere end almindeligt interesseret i at vide hvad jeg skrev og hvad min mand og jeg lavede. Nu har jeg aldrig lagt enormt meget personligt op på nettet, men jeg opdagede lige pludselig at der var en der vidste en hel del om hvad jeg og vi foretog os. Det meste var helt små uskyldige ting, men når der er en fremmed der lige pludselig ved en hel masse må detaljer om en, så bliver det sådan lidt creepy, eller det creepy er at de gider og synes det er spændende..
Det blev listet op på en anden internet side, og der var flere der morede sig over mig og min mand, det var ret mærkeligt og ikke ret rart. Jeg synes faktisk det er mobning når de samme personer forfølger en og lister offentligt personlige ting om mig og offenligt morer sig.
Jeg synes ikke selv jeg har noget at hænge ud, jeg lever et jævnt kedeligt liv uden nogen interessant forhistorie - men bla mine børn blev nævn og grinet af. Ja hunden blev vist også brugt.. Det var så måske min mand der var grunden, men det var mig der lige pludselig ikke kunne være på mit cyber fri sted igennem flere år.
Men så vidt jeg har luret er mit "cover" ikke afsløret, og jeg holder mig væk fra de tråde hun opretter eller deltager i - jeg kom menlig først (godtnok under et andet brugernavn)!
Men det ødelægger virkelig meget for mig, og har et eller andet sted også rykket ved min selvtillid - for der er mange ting jeg ikke tør svare på eller skrive mere 
Anmeld