Hvor meget deler du om dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.405 visninger
74 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Ka+Ma=Be

I forlængelse af min anden debat, kom jeg sådan til at tænke på det med de private involveringer og følelser!

Hvor meget deler i om jer selv her på baby.dk? Og er det noget i tænker over og overvejer inden i skriver? Har i dårlige oplevelser med det og føler i jer nogensinde blottede?

Jeg spørger fordi jeg nok ikke selv deler specielt meget om mig selv og min person. Det er ikke noget jeg tænker over, men det er nok en ubevidst grænse for at "beskytte" mig selv.

Jeg har ikke noget imod at snakke om private og intime emner, men det er sjældent jeg deler noget som omhandler mine egne følelser og privatperson.

Kram fra Katja, som nok sidder i det eftertænksomme hjørne her til aften! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

morethanperfect

Ka+Ma=Be skriver:

I forlængelse af min anden debat, kom jeg sådan til at tænke på det med de private involveringer og følelser!

Hvor meget deler i om jer selv her på baby.dk? Og er det noget i tænker over og overvejer inden i skriver? Har i dårlige oplevelser med det og føler i jer nogensinde blottede?

Jeg spørger fordi jeg nok ikke selv deler specielt meget om mig selv og min person. Det er ikke noget jeg tænker over, men det er nok en ubevidst grænse for at "beskytte" mig selv.

Jeg har ikke noget imod at snakke om private og intime emner, men det er sjældent jeg deler noget som omhandler mine egne følelser og privatperson.

Kram fra Katja, som nok sidder i det eftertænksomme hjørne her til aften! 

Jeg deler alt med mine piger    

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Jeg deler alt med mine piger    

Har det aldrig "bidt dig i røven"? hehe.

Det er skam også dejligt at der er mennesker som dig, som man kan komme lidt ind på livet af 

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Det kommer meget an på, hvilke emner der er tale om - er det f.eks graviditet, amning og evt civilstatus så skriver jeg gerne om det, men synes ikke jeg deler vildt meget om mig selv. Og ja nævner heller aldrig min kærestes navn eller andet der har med ham at gøre, udover hvor længe vi har været sammen osv.

Noget jeg aldrig kunne dele herinde er intime detaljer om sex, økonomi og mine private familieforhold (min nærmeste familie og venner) - medmindre jeg synes det er MEGET relevant og "vigtigt" for vedkommende at vide, få råd, støtte ect. Nogle gange er der nemlig tråde, hvor TS føler sig som den eneste i verden der har oplevet det eller føler på en bestemt måde og så synes jeg at det er vigtigt lige at give sit besyv med, hvis man også har følt eller haft det sådan.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

An&Jo

jeg skal ærligt indrømme at jeg deler MEGET, det gør jeg for at få det hele lukket ud, og for at jeg ligek an dele det med nogen..
Plus det også giver mig lidt frihed at selvom jeg deler meget, så er det ganske få herinde der rent faktisk ved hvem jeg er som person.. nok deler jeg billeder og personlige erfaringer og historier, men derfor er det jo ganske få der har mødt mig i virkeligheden..

Anmeld

17. juni 2012

morethanperfect

Ka+Ma=Be skriver:

Har det aldrig "bidt dig i røven"? hehe.

Det er skam også dejligt at der er mennesker som dig, som man kan komme lidt ind på livet af 

Overhovedet ik .. 
Jeg syns jeg nogenlunde ved hvem jeg kan stole på herinde osv. så nææ ..

Syns det er et skønt sted med skønne mennesker , nogle ved man selvf. lidt mere om end andre , men sådan er det jo bare
Helt fair med folk der vælger at være anonyme , bare de ikke er fakere !  

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Det kommer meget an på, hvilke emner der er tale om - er det f.eks graviditet, amning og evt civilstatus så skriver jeg gerne om det, men synes ikke jeg deler vildt meget om mig selv. Og ja nævner heller aldrig min kærestes navn eller andet der har med ham at gøre, udover hvor længe vi har været sammen osv.

Noget jeg aldrig kunne dele herinde er intime detaljer om sex, økonomi og mine private familieforhold (min nærmeste familie og venner) - medmindre jeg synes det er MEGET relevant og "vigtigt" for vedkommende at vide, få råd, støtte ect. Nogle gange er der nemlig tråde, hvor TS føler sig som den eneste i verden der har oplevet det eller føler på en bestemt måde og så synes jeg at det er vigtigt lige at give sit besyv med, hvis man også har følt eller haft det sådan.

/Fenja

Jeg tror vi har den samme tilgang til debatterne langt henne af vejen!

Sex har jeg nu altid været ret åben omkring Men økonomi, familie og lignende deler jeg heller ikke meget omkring. Det er for mig også meget privat.

Jeg vil give dig ret i det, med at føle sig alene om en eller anden ting. Der er jeg også ret ofte tilføjelig til at svare. Igen - alt efter hvor privat et emne det er.

Jeg deler generelt heller ikke noget om min kæreste, det synes jeg ikke er min sag. Dog er hans navn oplyst, men det er også det

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

jeg skal ærligt indrømme at jeg deler MEGET, det gør jeg for at få det hele lukket ud, og for at jeg ligek an dele det med nogen..
Plus det også giver mig lidt frihed at selvom jeg deler meget, så er det ganske få herinde der rent faktisk ved hvem jeg er som person.. nok deler jeg billeder og personlige erfaringer og historier, men derfor er det jo ganske få der har mødt mig i virkeligheden..

Er det også helt intime og private ting? For jeg føler da at jeg deler forholdsvis meget og jeg holder mig som oftest sjældent tilbage, men det er ikke private ting folk her inde kan fortælle om mig.

Det kan også være rart med et forum hvor man kan "læsse af" så at sige

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Overhovedet ik .. 
Jeg syns jeg nogenlunde ved hvem jeg kan stole på herinde osv. så nææ ..

Syns det er et skønt sted med skønne mennesker , nogle ved man selvf. lidt mere om end andre , men sådan er det jo bare
Helt fair med folk der vælger at være anonyme , bare de ikke er fakere !  

ja, man lærer jo unægteligt hinanden lidt at kende Jeg har også en nogenlunde fornemmelse af, hvem jeg har lyst til at dele med og hvem jeg ikke har. Er dog aldrig annonym! Det bryder jeg mig ikke om Hvis det ikke er noget jeg har lyst til at stå ved, så skal det bare ikke her ind og ligge.

Anmeld

17. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg er mig selv og i det omfang deler jeg ud

Hvis I forstår sådan en lille en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.