Hvor meget deler du om dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

modesty

Jeg er rimelig åben om det meste, men ikke med mit rigtige navn o.s.v. Hvis jeg var offentlig med mit navn, ville jeg være mere tilbageholdende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Det kommer meget an på, hvilke emner der er tale om - er det f.eks graviditet, amning og evt civilstatus så skriver jeg gerne om det, men synes ikke jeg deler vildt meget om mig selv. Og ja nævner heller aldrig min kærestes navn eller andet der har med ham at gøre, udover hvor længe vi har været sammen osv.

Noget jeg aldrig kunne dele herinde er intime detaljer om sex, økonomi og mine private familieforhold (min nærmeste familie og venner) - medmindre jeg synes det er MEGET relevant og "vigtigt" for vedkommende at vide, få råd, støtte ect. Nogle gange er der nemlig tråde, hvor TS føler sig som den eneste i verden der har oplevet det eller føler på en bestemt måde og så synes jeg at det er vigtigt lige at give sit besyv med, hvis man også har følt eller haft det sådan.

/Fenja

Jeg har det på samme måde som dig  Intime detaljer om sex, økonomi og private familieforhold holder jeg gerne for mig selv 

Anmeld

17. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg deler ikke ret meget... !

Anmeld

17. juni 2012

Frk. Himmelblå

Ka+Ma=Be skriver:

I forlængelse af min anden debat, kom jeg sådan til at tænke på det med de private involveringer og følelser!

Hvor meget deler i om jer selv her på baby.dk? Og er det noget i tænker over og overvejer inden i skriver? Har i dårlige oplevelser med det og føler i jer nogensinde blottede?

Jeg spørger fordi jeg nok ikke selv deler specielt meget om mig selv og min person. Det er ikke noget jeg tænker over, men det er nok en ubevidst grænse for at "beskytte" mig selv.

Jeg har ikke noget imod at snakke om private og intime emner, men det er sjældent jeg deler noget som omhandler mine egne følelser og privatperson.

Kram fra Katja, som nok sidder i det eftertænksomme hjørne her til aften! 

Har det på samme måde.

Men nok mest fordi, jeg er lidt internet-forskrækket, og jeg ikke ønsker, at man kan finde oplysninger om mig uden jeg selv er herre over det. Sådan nogenlunde det.

Det er egentlig hæmmende. Men kan ikke klare tanken om, at min nabo ved alt muligt om mig, uden jeg ved en pind om  ham/hende...

Anmeld

17. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er nok en af dem som deler alt  Jeg har ikke noget at skjule

Anmeld

17. juni 2012

Mettefpigen

Jeg deler meget ud synes jeg og det er fordi at jeg gerne vil hjælpe andre så meget som jeg kan hvis folk har brug for det og fordi at de sidste 9 måneder har været sindssyge hårde så nogensinde har jeg bare brug for luft.....

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Jeg deler alt og intet ..  

Ej jeg deler nogle ting .. Men nogle ting ikke, mest fordi jeg har oplevet at noget familie roder i mine ting.. Og der fik jeg et klap over nallerne.. Ikke i form af at jeg havde skrevet noget pinligt.. Men mest fordi at folk ikke behøver vide hvilke sider jeg er på .. Og blande sig det ..

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Jeg tror jeg vil sige jeg deler meget af min personlighed, erfaringer og holdninger men intet af det der ligger mig dybt og personligt. Folk må gerne vide mit navn osv det rør mig ikke men mine dybeste tanker og følelser får kun de nære i mit liv

Anmeld

17. juni 2012

aarhusmor

Jeg har tidligere delt rigtigt meget, men er blevet mere tilbageholdende.

Det var ikke i mit eget navn og heller ikke på Baby.dk jeg gjorde det.

Men jeg erfarede bare at nogen ikke kunne holde mund, så jeg holder en del tilbage efterhånden.

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Babymor2010 skriver:

Jeg har det på samme måde som dig  Intime detaljer om sex, økonomi og private familieforhold holder jeg gerne for mig selv 

Synes også det er meget private ting, at dele med et åbent forum og en masse fremmede mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.