Hvor meget deler du om dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

An&Jo

Ka+Ma=Be skriver:

Er det også helt intime og private ting? For jeg føler da at jeg deler forholdsvis meget og jeg holder mig som oftest sjældent tilbage, men det er ikke private ting folk her inde kan fortælle om mig.

Det kan også være rart med et forum hvor man kan "læsse af" så at sige

altså deler ikke direkte ud af økonomi og sexliv foreksempel, der er nogen ting jeg gerne holder for mig selv..

Men jeg kan godt komme med nogle sådan cirka, rundt regnet tal hvis nogen gerne lige vil høre hvad andre har til rådighed osv om måneden, men ligger det ikke direkte ud, for det vil jeg simpelthen ikke..

og er der noget virkelig privat jeg har brug for at komme ud med, så bliver det som anonym, så ingen kan kode det tilbage til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg tror vi har den samme tilgang til debatterne langt henne af vejen!

Sex har jeg nu altid været ret åben omkring Men økonomi, familie og lignende deler jeg heller ikke meget omkring. Det er for mig også meget privat.

Jeg vil give dig ret i det, med at føle sig alene om en eller anden ting. Der er jeg også ret ofte tilføjelig til at svare. Igen - alt efter hvor privat et emne det er.

Jeg deler generelt heller ikke noget om min kæreste, det synes jeg ikke er min sag. Dog er hans navn oplyst, men det er også det

Det er nu heller ikke sådan at jeg springer "sex - debatterne" over, svare faktisk ofte i dem, men jeg skriver ikke en længere og detaljeret roman om mit sexliv med kæresten eller hvordan han eller jeg kan lide forsk. ting - ej heller om hvor mange mænd der har været og sådan noget. Er det generelle ting, som "har du haft en orgasme" og lign. så svare jeg gerne

Det er jo også et debatforum, så hvis ingen delte lidt ud af dem selv og deres erfaringer, så ville Baby.dk nok være et ret dødt sted

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

An&Jo skriver:

altså deler ikke direkte ud af økonomi og sexliv foreksempel, der er nogen ting jeg gerne holder for mig selv..

Men jeg kan godt komme med nogle sådan cirka, rundt regnet tal hvis nogen gerne lige vil høre hvad andre har til rådighed osv om måneden, men ligger det ikke direkte ud, for det vil jeg simpelthen ikke..

og er der noget virkelig privat jeg har brug for at komme ud med, så bliver det som anonym, så ingen kan kode det tilbage til mig..

Det er nok meget lig, hvordan jeg tænker om det! Det er privat til en vis grænse.

Jeg er ikke selv så meget for annonyme tråde. Hvis jeg har lyst til at gøre noget annonymt, er det i sidste ende nok fordi jeg ikke har lyst til at dele det, hvis du forstår Men jeg har ikke noget imod andres annonyme tråde og svarer også gerne på lige fod med andres.

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Det er nu heller ikke sådan at jeg springer "sex - debatterne" over, svare faktisk ofte i dem, men jeg skriver ikke en længere og detaljeret roman om mit sexliv med kæresten eller hvordan han eller jeg kan lide forsk. ting - ej heller om hvor mange mænd der har været og sådan noget. Er det generelle ting, som "har du haft en orgasme" og lign. så svare jeg gerne

Det er jo også et debatforum, så hvis ingen delte lidt ud af dem selv og deres erfaringer, så ville Baby.dk nok være et ret dødt sted

Hehe du har ret!

Jeg tror vores grænser er meget lig hinanden. Det kan godt blive liiidt for detaljeret til at dele ud af

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe du har ret!

Jeg tror vores grænser er meget lig hinanden. Det kan godt blive liiidt for detaljeret til at dele ud af

Ja, nogle gange må jeg indrømme at jeg er lidt "chokeret" over, HVOR meget folk egentlig deler med alle herinde. Ikke fordi det er et pinligt emne, eller tabu, men simpelthen fordi jeg synes det er meget privat og efter min mening ikke noget man deler med en masse fremmed folk. Måske netop derfor gør folk det - fordi de ikke kender menneskene herinde, eller måske kun et fåtal af dem og derved kan få læsset af.

Nogle af indlæggene ville jeg ikke engang skrive som anonym..  

Men vi er heldigvis forskellige og der skal jo være plads til os alle

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, nogle gange må jeg indrømme at jeg er lidt "chokeret" over, HVOR meget folk egentlig deler med alle herinde. Ikke fordi det er et pinligt emne, eller tabu, men simpelthen fordi jeg synes det er meget privat og efter min mening ikke noget man deler med en masse fremmed folk. Måske netop derfor gør folk det - fordi de ikke kender menneskene herinde, eller måske kun et fåtal af dem og derved kan få læsset af.

Nogle af indlæggene ville jeg ikke engang skrive som anonym..  

Men vi er heldigvis forskellige og der skal jo være plads til os alle

Ja, det er lige præcis sådan jeg også tænker! Jeg ser det som noget der er for privat til at dele med fremmede. Mens andre netop deler fordi de ikke kender nogen, og på den måde ikke har noget i klemme.  Jeg har nok bare nemmere ved at dele private ting med dem jeg kender godt og er følelsesmæssigt invisteret i.

Plads skal der være! Og så må man jo gå udenom, hvis man ikke ønsker at deltage

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Ja, det er lige præcis sådan jeg også tænker! Jeg ser det som noget der er for privat til at dele med fremmede. Mens andre netop deler fordi de ikke kender nogen, og på den måde ikke har noget i klemme.  Jeg har nok bare nemmere ved at dele private ting med dem jeg kender godt og er følelsesmæssigt invisteret i.

Plads skal der være! Og så må man jo gå udenom, hvis man ikke ønsker at deltage

Har det på fuldstændig samme måde som dig - deler meget med dem som står mig nær, og dem ved jeg også at jeg får et ærlig svar fra, samt den støtte jeg har brug for. Jeg har nok bare ikke behovet for at skrive om meget personlige ting herinde - men et andet sted er det måske også imponerende at nogen vælger at blotte sig selv fuldstændig og stole på, at det der bliver skrevet ikke bliver misbrugt eller andet.

Anmeld

17. juni 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Har det på fuldstændig samme måde som dig - deler meget med dem som står mig nær, og dem ved jeg også at jeg får et ærlig svar fra, samt den støtte jeg har brug for. Jeg har nok bare ikke behovet for at skrive om meget personlige ting herinde - men et andet sted er det måske også imponerende at nogen vælger at blotte sig selv fuldstændig og stole på, at det der bliver skrevet ikke bliver misbrugt eller andet.

Lige præcis!

Det er vel på sin vis imponerende, ja hehe. Men nogle mennesker har jo også bare "cyber" personligheder Det tænker jeg tit med nogle af de blogge jeg følger. Den måde man deler og deler og deler, ud til en helt fremmed mængde. Og man aner ikke hvem der følger med. Det kunne jeg ikke selv, men alligevel synes jeg jo åbenbart, at nogle mennesker at spændende at følge

Anmeld

17. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Deler nogle ting, mens andre ting er for private.

Deltager mest i graviditets, for tidligt født, kejsersnit og terminsgrupperene. Og ja i ordret er frit gr hvis der lige er et emne der fanger min opmærksomhed. 

Tror aldrig jeg har skrevet min kærstes navn herinde, lige så vel som at Stinew, kun er en del af mit rigtige navn. Deler ik ud af økonomi, sex og andre ting i den dur. Og jeg skriver aldrig anonym! Vh stine

Anmeld

17. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ka+Ma=Be skriver:

I forlængelse af min anden debat, kom jeg sådan til at tænke på det med de private involveringer og følelser!

Hvor meget deler i om jer selv her på baby.dk? Og er det noget i tænker over og overvejer inden i skriver? Har i dårlige oplevelser med det og føler i jer nogensinde blottede?

Jeg spørger fordi jeg nok ikke selv deler specielt meget om mig selv og min person. Det er ikke noget jeg tænker over, men det er nok en ubevidst grænse for at "beskytte" mig selv.

Jeg har ikke noget imod at snakke om private og intime emner, men det er sjældent jeg deler noget som omhandler mine egne følelser og privatperson.

Kram fra Katja, som nok sidder i det eftertænksomme hjørne her til aften! 

Jeg har den personlige "regel" ved internetbrug, at jeg ikke vil skrive noget, som jeg ikke har lyst til at læse i avisen - dvs intet jeg ikke vil have, hele verden skal vide, da det jo er en offentlig side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.