spj skriver:
Nej, det er jo det. Det bliver jo aldrig sagt at der også er en kæmpe risiko ved at få blod og at det tager meget længere tid at komme sig.
Jeg tror du har ret. Der er jo andre lande der er meget længere fremme på det område end os. Jeg har i hvert fald hørt om tilfælde hvor danske læger har lært af andre lande, fordi jv'er har været inden over.
Synes det er ret vigtigt at få med. Folk har det med at stejle over at jv'er ikke vil modtage blod, men det er jo ikke sådan at de bare sætter sig ned og sige, nej det vil vi ikke have. De har jo gjort et kæmpe arbejde for at undersøge alternativer, det glemmer folk tit.
Ved da jeg har set flere steder, at der har været artikler og undersøgelser om alternativer. Og heldigvis er det jo sjældent man hører om dødsfald, fordi man ikke har modtaget blod.
Håber du i øvrigt kan hjælpe med et spørgsmål. Min mand påstår man ikke må have job som jv hvor man feks tjener penge på andres ulykke, han sagde lidt i sjov at det måske var derfor så mange vinduespudsere er jv. Jeg har aldrig hørt om det før, noget du ved noget om. Sjovt nok fandt jeg ud af det, da vi i en periode havde 2 ældre damer som kom her konstant, og ikke accepterede vi ikke ønskede at blive jv, skal lige siges jeg intet har imod jv og alle jeg har kendt mødt har været rigtig søde og dejlige mennesker. Men de her insisterende damer tog ikke pænt nej tak, så lavede et lille klistermærke di satte på vores dør, med jv nej tak, fordi jeg fik nok. Hvor min mand så fortalte vores vinduespudser var jv, den vej kom vi ind på det, og skyndte mig at pille mærket af ruden.
Damerne kommer stadig dog ikke så ofte, og selvom det ikkf Er pænt gemmer jeg mig og undlader at åbne, synes det Er ærgeligt da jeg synes det Er spændende at snakke religion, selvom man ikke selv vil andre, har bla også snakket religion med Min veninde som er mormon

undskyld måske lidt noget sidespor ind over
Anmeld