Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

B&J

Bøllen skriver:

Så lidt  man skal rose når det er VEL FORTJENT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

3rollinger

Det er bare SAA imponerende. Det er jo over langt over et kilo om ugen. Det er helt vildt over saa lang tid. Du er godt nok sej. Og hvor ser det bare flot ud!!!

Anmeld

6. juni 2012

B&J

3rollinger skriver:

Det er bare SAA imponerende. Det er jo over langt over et kilo om ugen. Det er helt vildt over saa lang tid. Du er godt nok sej. Og hvor ser det bare flot ud!!!

Mange tak ja det er mange kg det er helt vildt

Anmeld

6. juni 2012

chael

Hold kæft hvor er det bare flot.

Skide godt gået

*C

Anmeld

6. juni 2012

B&J

chael skriver:

Hold kæft hvor er det bare flot.

Skide godt gået

*C

Mange tak

Anmeld

6. juni 2012

Tona

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Se det er sådan en historie der giver tårer i øjnene og håb til os andre, som kæmper med at tabe sig. Hvor skal du være stolt, for du er da bare så sej. Du er en inspiration 

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Amandas-mor skriver:

Se det er sådan en historie der giver tårer i øjnene og håb til os andre, som kæmper med at tabe sig. Hvor skal du være stolt, for du er da bare så sej. Du er en inspiration 

Mange tak for de mange søde ord

det giver mig et kæmpe sug inden i med alle de søde ord i kommer med

Anmeld

6. juni 2012

BigHope13

HOLY MOLY fuck hvor er du bare for sej, super super flot kan slet ikke nok.

hvor må det være så skønt, er selv en str 100 kg så ved godt hvordan det er at være en slank pige fanget i en "fed" krop.

det jo helt vildt at se dig stå midt i de gamle bukser,

sikke en lettelse at slippe for alle de ekstra kg

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

WOOOW !!

Hvor er det altså bare flot !!!    

Anmeld

7. juni 2012

B&J

BigBabyWish12 skriver:

HOLY MOLY fuck hvor er du bare for sej, super super flot kan slet ikke nok.

hvor må det være så skønt, er selv en str 100 kg så ved godt hvordan det er at være en slank pige fanget i en "fed" krop.

det jo helt vildt at se dig stå midt i de gamle bukser,

sikke en lettelse at slippe for alle de ekstra kg

Mange tak hvor er du sød

jaaa det er fantastisk jeg føler mig ikke så fanget mere jeg er ikke længere rund, jeg har hofter det er helt vildt

men stadig svært for jeg gør stadig ting som jeg ville gøre da jeg var stor som at suge maven ind hvis jeg skal forbi et smalt sted hvor jeg altså bare kan gå alm men ja det er hovede der lige skal med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.