Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

jaaa det er utroligt... og især fordi vi skal jo have mad osv men den tid er forbi

og mange tak

Godt for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

pussekat

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

hejsa

du er supet flot her selv 5 år her den 2-7 tabe 81 kg puhaaa mange kg at have gå med er ned på 61 kg nu

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

B&J skriver:

HVOR ER DU BARE SØD og tak for de søde ord

Du fortjener det i hvert fald 

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Ploffer skriver:

Jeg er igang med at tage en fuld HF

En ting jeg ikke ville kunne have gennemført uden operationen !
Men nu er 1. år allerede gået og jeg mangler kun 1 eksamen før jeg har sommerferie i 2 måneder

Det er ligefør at cornflakes slet ikke får lov til at komme inden for døren herhjemme Det er lige før jeg bliver dårlig bare ved synet af pakken

EJ hvor er du bare sej...... jamen det er fantastisk

hihihihi det kender jeg godt når man først har haft dumping ønsker man det ikke igen for føj man bliver dårlig

Anmeld

6. juni 2012

B&J

pussekat skriver:

hejsa

du er supet flot her selv 5 år her den 2-7 tabe 81 kg puhaaa mange kg at have gå med er ned på 61 kg nu

Mange tak

og hold da op en masse kg du også har tabt du er bare super sej og ja det er rigtigt hårdt af gå med alle de kg

Anmeld

6. juni 2012

Ploffer

B&J skriver:

EJ hvor er du bare sej...... jamen det er fantastisk

hihihihi det kender jeg godt når man først har haft dumping ønsker man det ikke igen for føj man bliver dårlig

Tak i lige måde søde

Anmeld

6. juni 2012

Muhmi

B&J skriver:

MANGE MANGE MANGE TAK SØDE du er så såååå sød......

jaaa der skal heppes meget nu mangler jeg jo de sidste 21 kg og tror det bliver en sej kamp men de skal nok forsivnde

Ej men det var da så lidt søde og MANGE gange i lige måde!!  Jeg synes simpelthen at det er så skide flot gjort, kan slet ikke få armene ned herhjemme... Og et ÅR ud af kaldenderen for at blive så smuk og sund og måske endda få flere årtier givet tilbage i liv... Ej men det er da intet mindre en fantalastisk!!!

Er der nogle der motiverer mig, så er det dælme dig, jeg ved godt at du har fået hjælp i og med at du har fået indsnævret din mavesæk, men du har jo stadig dyrket motion og spist sundt og nærrende... Jeg synes det er så godt klaret og jeg SKAL også bare igang... Det kan ikke passe at jeg skal rende sådan her rundt resten af mine dage.....

DU ER BARE SÅ SKIDE GOD!!! Juhuuuu!!!!!

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Ploffer skriver:

Tak i lige måde søde

Anmeld

6. juni 2012

Christabelle

Hvor er det sejt!! Hold da op. Jeg bøjer mig i støvet.

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Muhmi skriver:

Ej men det var da så lidt søde og MANGE gange i lige måde!!  Jeg synes simpelthen at det er så skide flot gjort, kan slet ikke få armene ned herhjemme... Og et ÅR ud af kaldenderen for at blive så smuk og sund og måske endda få flere årtier givet tilbage i liv... Ej men det er da intet mindre en fantalastisk!!!

Er der nogle der motiverer mig, så er det dælme dig, jeg ved godt at du har fået hjælp i og med at du har fået indsnævret din mavesæk, men du har jo stadig dyrket motion og spist sundt og nærrende... Jeg synes det er så godt klaret og jeg SKAL også bare igang... Det kan ikke passe at jeg skal rende sådan her rundt resten af mine dage.....

DU ER BARE SÅ SKIDE GOD!!! Juhuuuu!!!!!

du er bare fantastisk og som du kan skrive det stor smiler over hele hovede... ja det er ikke kun en ny mave det er ny mad og et liv uden sukker og for meget fedt for puhhh så bliver jeg syg så det er fantastisk min kæreste kan enda spise chokolade og slik osv foran mig og jeg er SÅ LIGEGLAD det er vidunderlig før ville jeg ha ædt det hihihihihi

ihh så mange søde ord ej søde altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.