Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

B&J

CeViss skriver:

Wow det er flot klaret

Hvor er det sejt gået

Mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Du er bare så sej...

Anmeld

9. juni 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

Du er bare så sej...

Mange tak søde

Anmeld

9. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Mange tak søde

Så lidt...

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

Hvor er det super flot gået, hvordan har du gjort med mad osv. Er sgu sejt gået, og må sige du har altså et kønt ansigt

Anmeld

9. juni 2012

PernilleogLouis

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Gud hvor vild og sejt klaret

Må lige spørge om noget som jeg har tænkt over Hvordan ved kroppen hvornår den skal stoppe med at tabe sig og "bare" holde vægten ved lige??

Anmeld

9. juni 2012

B&J

Maja84 skriver:

Hvor er det super flot gået, hvordan har du gjort med mad osv. Er sgu sejt gået, og må sige du har altså et kønt ansigt

mange tak... jeg kan kun grine af de billeder fordi solen remmer lige mine briller så det ser lidt sjovt ud.

jamen maden spiser jeg helt alm... rugbrød med noget på og boller og aftensmad jeg spiser jo bare meget mindre fordi maven kan jo ikke have så meget mere....

også husker jeg på at jeg ikke får sukker overhovede. og rugbrød franskbrød osv er altid med max 2% fedt og min 7% kostfiber

ellers skal man jo passe på med alt der feder osv. vi startede jo også med at købe en ny pande og tænkte mere på kødens fedt osv

Anmeld

9. juni 2012

B&J

kicha skriver:

Gud hvor vild og sejt klaret

Må lige spørge om noget som jeg har tænkt over Hvordan ved kroppen hvornår den skal stoppe med at tabe sig og "bare" holde vægten ved lige??

ved du hvad jeg ved det faktisk ikke det er lidt jaa er selv nervøs for det.. men de fleste jeg kender stopper den med at tabe kg når man spiser den mænge mad som kroppen har brug for og de fleste jeg kender stopper det bare jeg taber mig jo stadig 2-3kg om månede og mangler jo også en del men selv dem der kun skulle tabe sig 30kg jamen der stopper den jaa det er en kæmpe gåde men det gør den bare ville endelig også gerne selv vide det men nu det sygehus jeg har fået operation de holder også øje med os hvor vi kommer til samtaler osv og hvis de kan se man bliver ved med at tabe sig jamen så giver de råd og vejledning til hvordan man kan komme til at tage lidt på igen også omkring kost osv....

og mange mange mange tak

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

B&J skriver:

SSUSUrSUpeSUrSUS

mange tak... jeg kan kun grine af de billeder fordi solen remmer lige mine briller så det ser lidt sjovt ud.

jamen maden spiser jeg helt alm... rugbrød med noget på og boller og aftensmad jeg spiser jo bare meget mindre fordi maven kan jo ikke have så meget mere....

også husker jeg på at jeg ikke får sukker overhovede. og rugbrød franskbrød osv er altid med max 2% fedt og min 7% kostfiber

ellers skal man jo passe på med alt der feder osv. vi startede jo også med at købe en ny pande og tænkte mere på kødens fedt osv

Det Er super flot gået. Selv prøvet de ting du nævner, blandt mange andre, næste skridt er at snakke med gyn. Da de mener problemet skyldes min pco, så håber de kan hjælpe inden det "kun" er 35 kg jeg skal af med

Men er fedt du viser før og efter billeder, og deler, giver så meget håb ditro på kampen kan lykkedes. Super godt og thumbs-up

Anmeld

9. juni 2012

Kløver

Maja84 skriver:

Det Er super flot gået. Selv prøvet de ting du nævner, blandt mange andre, næste skridt er at snakke med gyn. Da de mener problemet skyldes min pco, så håber de kan hjælpe inden det "kun" er 35 kg jeg skal af med

Men er fedt du viser før og efter billeder, og deler, giver så meget håb ditro på kampen kan lykkedes. Super godt og thumbs-up

Mente selvfølgelig, inden det ikke længere kun er 35 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.