Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

B&J

Christabelle skriver:

Hvor er det sejt!! Hold da op. Jeg bøjer mig i støvet.

Mange mange tak hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Kris89

6. juni 2012

B&J

Kris89 skriver:

Mange mange tak

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Hvor er det bare vildt at du kan stå i det ene bukseben hvor er du bare sej, at du har taget ansvar for dit liv på den måde! Det er så vildt et vægttab og jeg har stor respekt for, at du kunne gøre det og knokler videre

Hvad motiverede dig til at få lavet operationen? Jeg har en veninde, som er en rigtig stor pige, og jeg vil skyde på, at hun er ca. lige så stor som du er på de første billeder, og jeg tænker lidt, at så mange kg. kan man jo ikke tabe uden hjælp, men synes det er lidt svært, om jeg skal sige noget, eller lade være... Det er jo noget af en balancegang, og jeg vil jo for alt i verden ikke gøre hende ked af det!

Anmeld

6. juni 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare vildt at du kan stå i det ene bukseben hvor er du bare sej, at du har taget ansvar for dit liv på den måde! Det er så vildt et vægttab og jeg har stor respekt for, at du kunne gøre det og knokler videre

Hvad motiverede dig til at få lavet operationen? Jeg har en veninde, som er en rigtig stor pige, og jeg vil skyde på, at hun er ca. lige så stor som du er på de første billeder, og jeg tænker lidt, at så mange kg. kan man jo ikke tabe uden hjælp, men synes det er lidt svært, om jeg skal sige noget, eller lade være... Det er jo noget af en balancegang, og jeg vil jo for alt i verden ikke gøre hende ked af det!

Mange tak hvor er du bare super sød

jeg tog skridtet fordi jeg kunne ikke lege med min søn uden jeg var helt forpustet og der var han jo kun 1år og meget aktiv.... nu kan jeg løbe sammen med ham....

før kunne jeg kun klare 25 timers arbejde også var jeg helt død ondt i bene hovede knæ og fødder og når kom hjem satte jeg mig ned.... nu kan jeg arbejde fultid plus jeg går hverdag frem og tilbage med vores søn og frem og tilbage på arbejde....

og plus i min familie er de max blevet 65 fordi de har sukker syge jeg har ikke sukker syge og ønsker det ikke jeg vil gerne blive min 80 år så der skulle til at ske noget da min største skræg er døden...

jeg ville ønske jeg havde en veninde der ville fortælle mig det og give mig en kæmpe krammer for hjertet og kroppen har det sååå dårligt og det er vildt når man har tabt sig så meget så stor forskeld ens liv er..... jeg kan gå ind i hogm og købe tøj før kunne jeg næsten ikke finde noget jeg kunne passe....

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

B&J skriver:

Mange tak hvor er du bare super sød

jeg tog skridtet fordi jeg kunne ikke lege med min søn uden jeg var helt forpustet og der var han jo kun 1år og meget aktiv.... nu kan jeg løbe sammen med ham....

før kunne jeg kun klare 25 timers arbejde også var jeg helt død ondt i bene hovede knæ og fødder og når kom hjem satte jeg mig ned.... nu kan jeg arbejde fultid plus jeg går hverdag frem og tilbage med vores søn og frem og tilbage på arbejde....

og plus i min familie er de max blevet 65 fordi de har sukker syge jeg har ikke sukker syge og ønsker det ikke jeg vil gerne blive min 80 år så der skulle til at ske noget da min største skræg er døden...

jeg ville ønske jeg havde en veninde der ville fortælle mig det og give mig en kæmpe krammer for hjertet og kroppen har det sååå dårligt og det er vildt når man har tabt sig så meget så stor forskeld ens liv er..... jeg kan gå ind i hogm og købe tøj før kunne jeg næsten ikke finde noget jeg kunne passe....

Hvor er det bare vildt hvilken forandring det har gjort for dig! Utroligt at sådan nogle dumme kg. kan gøre så meget!

Det kan godt være, at jeg bare skal tage mig sammen og få talt med hende om det! Det er jo for hendes egen og børnenes skyld, og jeg elsker hende jo præcis som hun er! Vil bare så gerne, at hun har det godt, og at jeg kan beholde hende i mange år frem... Men jeg er da glad for, at du siger, at du gerne ville have haft en veninde der havde sagt det, for jeg har været så meget i tvivl! Jeg vil jo for alt i verden ikke gøre hende ondt, og jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvordan det er, at skulle tabe så mange kg. da jeg altid har været normalvægtig!

Tak for din hjælp!

Anmeld

6. juni 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare vildt hvilken forandring det har gjort for dig! Utroligt at sådan nogle dumme kg. kan gøre så meget!

Det kan godt være, at jeg bare skal tage mig sammen og få talt med hende om det! Det er jo for hendes egen og børnenes skyld, og jeg elsker hende jo præcis som hun er! Vil bare så gerne, at hun har det godt, og at jeg kan beholde hende i mange år frem... Men jeg er da glad for, at du siger, at du gerne ville have haft en veninde der havde sagt det, for jeg har været så meget i tvivl! Jeg vil jo for alt i verden ikke gøre hende ondt, og jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvordan det er, at skulle tabe så mange kg. da jeg altid har været normalvægtig!

Tak for din hjælp!

jeg håber din veninde virkelig vil tage det godt.. for du er en super veninde du tænker på hende fordi du holder af hende det er sååå dejligt

og det er en super dejlig og ny start på livet

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

B&J skriver:

jeg håber din veninde virkelig vil tage det godt.. for du er en super veninde du tænker på hende fordi du holder af hende det er sååå dejligt

og det er en super dejlig og ny start på livet

Hvor er du sød tak skal du have!

Jeg håber også hun tager det, som det er ment og ikke som en kritik!

Kæmpe

Anmeld

6. juni 2012

B&J

tarkoflen skriver:

Hvor er du sød tak skal du have!

Jeg håber også hun tager det, som det er ment og ikke som en kritik!

Kæmpe

nej for hun ved da du holder af hende

Anmeld

6. juni 2012

bøllen

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Hold nu fast du er sej

Virkeligt flot - Super godt gået

Du kan rolig være PISSE ( sorry ) stolt af dig selv. Og Daniel over han har så sej en mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.