Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

B&J

BigBabyWish12 skriver:

Haha ja det er jo lidt komisk men kan sku godt følge dig lidt i det. Ja hovedet skal lige følge med og det jo gået vildt stærkt med dit vægttab og du behøver da så absolut ikke at suge maven ind nogen steder

keep up the good work

uhhh jo det nederstedel af maven der er jeg meget bred inu men det er jo klart....

men jaa hovede skal lige med det køre ikke ikke så stærkt som kilóene hhihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

merichs

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

HOLD DA KÆFT!!!!!!!!!!!!!! Hvor er det vildt! 

Du er simpelthen for sej  SÅ godt gået!

Anmeld

7. juni 2012

B&J

merichs skriver:

HOLD DA KÆFT!!!!!!!!!!!!!! Hvor er det vildt! 

Du er simpelthen for sej  SÅ godt gået!

Mange mange mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

7. juni 2012

merichs

B&J skriver:

Mange mange mange tak hvor er du bare super sød

Synes virkelig du er et godt forbillede/eksempel for folk der vil tabe sig 

Anmeld

7. juni 2012

B&J

merichs skriver:

Synes virkelig du er et godt forbillede/eksempel for folk der vil tabe sig 

Mange tak

jaaa håber jeg kan give råd inden det er for sent også for ønsker ingen skal blive så mad glad som jeg var,... maden var livet og  ikke omvendt det er ikke sjovt

Anmeld

7. juni 2012

Nitz - <3 David

WAUW.. Det er jo helt vild.. Har det ikke bare givet dig en masse selvtillid? Jeg har selv gået på efterskole med en der har smidt 75 kg ved en Gastric.. Det er helt vildt så meget det kan gøre..

Hvor er det bare sindsygt flot til dig.. Du "fylder" jo kun det halve i de bukser - Jeg kan faktisk godt huske da du startede.. det er vildt at det er et helt år siden.. men tiden flyver jo også bare afsted når man får en bebs

Anmeld

7. juni 2012

B&J

Nitz - <3 David skriver:

WAUW.. Det er jo helt vild.. Har det ikke bare givet dig en masse selvtillid? Jeg har selv gået på efterskole med en der har smidt 75 kg ved en Gastric.. Det er helt vildt så meget det kan gøre..

Hvor er det bare sindsygt flot til dig.. Du "fylder" jo kun det halve i de bukser - Jeg kan faktisk godt huske da du startede.. det er vildt at det er et helt år siden.. men tiden flyver jo også bare afsted når man får en bebs

mange tak

jooo jeg har fået en del mere jeg kan godt sige til mig selv hov du har jo fået flot talje osv... men der er en masse hud der blokker det lidt men pyt kan sagtens se under det og min kæreste er så stolt af mig og det betyder så meget så føler man sig mere sexet

og jaaa 75kg det er også vildt meget den person måtte jo også skrige JUBIII

jaa tiden flyver afsted syntes heller ikke der er gået 1år men det er der men når man har en dreng med krudt i numsen og der gør en glad og en dejlig kæreste jamen så flyver hverdagen bare sååå hurtig.. og som du skriver du har en baby ja så flyver tiden helt vildt enda

Anmeld

7. juni 2012

Nitz - <3 David

B&J skriver:

mange tak

jooo jeg har fået en del mere jeg kan godt sige til mig selv hov du har jo fået flot talje osv... men der er en masse hud der blokker det lidt men pyt kan sagtens se under det og min kæreste er så stolt af mig og det betyder så meget så føler man sig mere sexet

og jaaa 75kg det er også vildt meget den person måtte jo også skrige JUBIII

jaa tiden flyver afsted syntes heller ikke der er gået 1år men det er der men når man har en dreng med krudt i numsen og der gør en glad og en dejlig kæreste jamen så flyver hverdagen bare sååå hurtig.. og som du skriver du har en baby ja så flyver tiden helt vildt enda

Det kunne jeg godt forestille mig.. Hende jeg kender var også rigtig meget ked af al den hud hun fik.. Men til gengæld er der jo så mange pludser ved det. Bl.a helbredet, og ens fysik..
Du kan vel få fjernet noget af maveskindet engang. Kan du ikke?

Anmeld

8. juni 2012

B&J

Nitz - <3 David skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig.. Hende jeg kender var også rigtig meget ked af al den hud hun fik.. Men til gengæld er der jo så mange pludser ved det. Bl.a helbredet, og ens fysik..
Du kan vel få fjernet noget af maveskindet engang. Kan du ikke?

joo det kan jeg om 1års tid hvis jeg har smit de 20kg men skal lige snakke med min læge om tingene først. for nogle vil ikke gøre det før man har fået de børn man skal have og vi har jo kun daniel så det kan være der går et stykke tid inu men det er også helt okay

Anmeld

9. juni 2012

CeViss

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Wow det er flot klaret

Hvor er det sejt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.