Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Hvor er det bare flot!!!!!!!

Kæmpe  til dig! Lækre mama!

åhh tak..... hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Ploffer

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

Stort tillykke med "fødselsdagen" søde

Det er bare så skide godt gået.

Hvordan går det med at spise? Går det hele som det skal eller har du nogle gener efter OP?

Bliver spændende at høre hvad de siger på Mølholm...Jeg har stadig ikke været afsted til mit 1 års tjek ( Op 15 marts '11 )

Anmeld

6. juni 2012

Stumpen

B&J skriver:

Mange mange mange tak

og ja tiden suser afsted...

og nej for jeg skal ned og veje 63kg og jeg er jo kun 159høj det er for de vil have man skal lige have en alm bmi hvis jeg skal have fjernet hud.... for har jo stadig en stor mave og gode lår også...

Jeg beklager, jeg havde læst helt ved siden af, jeg havde læst det som om du var nede på de 60....

Så kan jeg bedre forstå og ikke så bekymret  Men hvor må det bare være så fantastisk for dig - og en hel ny verden der har åbnet sig for dig...

Anmeld

6. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

Åhh hvor er jeg glad for det du skriver det er nemlig hele ens livstil der kommer 180grader rundt og det er fantastisk......

jaa jeg håber om 1års tid at jeg har tabt de sidste 20kg så skal jeg have snakket med en læge om jeg skal have mit hud fjernet eller jeg skal have en lille først

og mange tak for alle dine vidunderlige ord

Jeg har selv været en af de dumpappersoner der engang troede at det var for dovne mennesker der ikke kunne tage sig sammen. Gudskelov er jeg da blevet klogere!! Det er skønt at du har taget det valg, både for din familie som du har skrevet herinde flere gange, men også for dig selv

Hvor lyder det skønt. Foxy lady, ender du da med

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Ploffer skriver:

Stort tillykke med "fødselsdagen" søde

Det er bare så skide godt gået.

Hvordan går det med at spise? Går det hele som det skal eller har du nogle gener efter OP?

Bliver spændende at høre hvad de siger på Mølholm...Jeg har stadig ikke været afsted til mit 1 års tjek ( Op 15 marts '11 )

Mange mange mange mange mange tak

hvordan går det med dig???

jamen jeg kan spise alt bare der ikke er sukker i for puhh så får jeg det dårligt.. eller noget der er for meget fedt i så får jeg dumping. så det hopper vi langt uden om ellers spiser jeg stille og roligt...

og kan du så komme afsted til 1års tjek

og ja det bliver spænde når jeg får svar fra mølholm håber de har en masse gode ting at sige

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Stumpen skriver:

Jeg beklager, jeg havde læst helt ved siden af, jeg havde læst det som om du var nede på de 60....

Så kan jeg bedre forstå og ikke så bekymret  Men hvor må det bare være så fantastisk for dig - og en hel ny verden der har åbnet sig for dig...

hihihihihi jaa hvis jeg var nede på 60 og ville tabe 20mere ja så var jeg jo helt væk og det vil jeg ikke hihihihi...

og jaa det er fantastisk og en hel ny verden

Anmeld

6. juni 2012

skoust

du er bare blevet sååå smuk søde og rigtig dejligt at se dig idag

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Jeg har selv været en af de dumpappersoner der engang troede at det var for dovne mennesker der ikke kunne tage sig sammen. Gudskelov er jeg da blevet klogere!! Det er skønt at du har taget det valg, både for din familie som du har skrevet herinde flere gange, men også for dig selv

Hvor lyder det skønt. Foxy lady, ender du da med

jaaa jeg håber virkelig en dag jeg bliver en super hot person  så har mig og kæresten sagt vi vil have et par læderbukser hver hihihihi...

og jaa det er møg svært når man først kommer ind i den onde cirkel hvor mad faktisk er mere vær ind livet selv

men heldigvis har operaitonen gjord mit liv så fantastisk og jeg kan klare et fuldtid arbejde før var jeg helt død efter 25timer

og mange tak for dine søde ord

Anmeld

6. juni 2012

B&J

skoust skriver:

du er bare blevet sååå smuk søde og rigtig dejligt at se dig idag

tak søde

og det var også bare såååå dejligt at se dig idag

Anmeld

6. juni 2012

Ploffer

B&J skriver:

Mange mange mange mange mange tak

hvordan går det med dig???

jamen jeg kan spise alt bare der ikke er sukker i for puhh så får jeg det dårligt.. eller noget der er for meget fedt i så får jeg dumping. så det hopper vi langt uden om ellers spiser jeg stille og roligt...

og kan du så komme afsted til 1års tjek

og ja det bliver spænde når jeg får svar fra mølholm håber de har en masse gode ting at sige

Det går sådan set fint nok.... har dog oplevet på det sidste at hvis jeg ikke får spist nok i løbet af dagen, så får jeg mega ondt i maven.... sådan sidestik agtigt

Ja jeg skal også ha ringet til Hamlet og ha en tid, har bare ikke kunne overskue fordi jeg er startet i skole og lige nu har eksamener

Dumping er simpelthen også bare dødens pølse. Jeg har fundet ud af at jeg slet ikke kan tåle cornflakes Jeg får seriøst dumping i 2-3 timer !!!

Vægten har stået stille de sidste par måneder, men hey jeg er nede på 80 kg og det er jeg også glad for.... tror lidt det er stress og for lidt mad der er skyld i vægten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.