Gastric bypass 1år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Sildefisk

Fru.Mäes <3 skriver:

Hold nu KÆFT!! Er det allerede 1 år siden!!

Og WOW hvor ser det pisse godt ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Nessie

Hvor ER du altså bare sej

Det er SÅ flot gået af dig, og du ser rigtig godt ud

Anmeld

6. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

jaaa jeg håber virkelig en dag jeg bliver en super hot person  så har mig og kæresten sagt vi vil have et par læderbukser hver hihihihi...

og jaa det er møg svært når man først kommer ind i den onde cirkel hvor mad faktisk er mere vær ind livet selv

men heldigvis har operaitonen gjord mit liv så fantastisk og jeg kan klare et fuldtid arbejde før var jeg helt død efter 25timer

og mange tak for dine søde ord

hahaha, hvor godt!!!

Ja, det må bar være rigtig hårdt. Mad er jo egentlig bare brændstof - utroligt at man kan blive mentalt afhængig af det!

Hvor er det bare skønt. Held og lykke fremover - og det var da så lidt!

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

B&J skriver:

Hej alle sammen...

nu er der jo 1år siden jeg fik min gastic bypass, og jeg kan rolig skrige at jeg er super glad for den gav mig den hjælp jeg skulle bruge....

jeg går frem og tilbage med min søn hverdag og frem og tilbage på arbejde og weekenden løber jeg rundt med daniel jamen det er jo fantastisk.... alt er meget nemmer og letter jeg bliver ikke rød i hovede bare ved at gå 5 skridt mere.... og det bedste min læge sagde til mig for 14dage siden at mit blodtryk endelig lå på NORMAL JUBIII

jeg har 1års tjek på Mølholm i vejle dem der gav mig den, og glæder mig til at høre hvad de siger til mine blodprøver osv...

de første billeder vejer jeg 149,4kg (min søster sneg sig lige med på det ene hihihi)

og de andre vejer jeg 83,9kg

jaa jeg har sku TABT 65,5KG det er helt vildt jeg er sååå glad....

men mangler stadig 20,9kg inu men det kommer på 2 af billederne står jeg i det par bukser jeg havde på da jeg var størst

og undskyld mine arme de er ikke så kønne men det er jo alt den hud der bliver

Sender jer en masse krammer her fra

WOW er det allerede 1 år siden?? 

Du er simpelhen SÅ SEJ!!! Nu har jeg fulgt dig lige siden starten, og for pokker du er jo en hot mama 

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Ploffer skriver:

Det går sådan set fint nok.... har dog oplevet på det sidste at hvis jeg ikke får spist nok i løbet af dagen, så får jeg mega ondt i maven.... sådan sidestik agtigt

Ja jeg skal også ha ringet til Hamlet og ha en tid, har bare ikke kunne overskue fordi jeg er startet i skole og lige nu har eksamener

Dumping er simpelthen også bare dødens pølse. Jeg har fundet ud af at jeg slet ikke kan tåle cornflakes Jeg får seriøst dumping i 2-3 timer !!!

Vægten har stået stille de sidste par måneder, men hey jeg er nede på 80 kg og det er jeg også glad for.... tror lidt det er stress og for lidt mad der er skyld i vægten

uhh jamen så er det med at få nok at spise jeg syntes jeg spiser hele tiden dog meget småt men når der går 3timer så er jeg sulten igen men så holder jeg jo også det igang...

uhh spænde hvad uddannelse har du gang i`?? lyder super spænde og med eksamen ja så er hovede slet ikke hvor det plejer

ej hvor vildt cornfakes det spiser jeg hver morgen ej det er da en sjov ting så er det da godt du ikke spiser det for ja dumpiong er såååååå træls og hårdt for kroppen

det er altså også flot 80kg wow altså man jaaa når man ikke gør det rigtige og kroppen er lidt stresset jaa så vil den igen ting

Anmeld

6. juni 2012

B&J

myr81 skriver:

mange tak

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Nessie skriver:

Hvor ER du altså bare sej

Det er SÅ flot gået af dig, og du ser rigtig godt ud

Mange tak hvor er du bare sød

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Dinna88 skriver:

hahaha, hvor godt!!!

Ja, det må bar være rigtig hårdt. Mad er jo egentlig bare brændstof - utroligt at man kan blive mentalt afhængig af det!

Hvor er det bare skønt. Held og lykke fremover - og det var da så lidt!

jaaa det er utroligt... og især fordi vi skal jo have mad osv men den tid er forbi

og mange tak

Anmeld

6. juni 2012

B&J

Babymor2010 skriver:

WOW er det allerede 1 år siden?? 

Du er simpelhen SÅ SEJ!!! Nu har jeg fulgt dig lige siden starten, og for pokker du er jo en hot mama 

HVOR ER DU BARE SØD og tak for de søde ord

Anmeld

6. juni 2012

Ploffer

B&J skriver:

uhh jamen så er det med at få nok at spise jeg syntes jeg spiser hele tiden dog meget småt men når der går 3timer så er jeg sulten igen men så holder jeg jo også det igang...

uhh spænde hvad uddannelse har du gang i`?? lyder super spænde og med eksamen ja så er hovede slet ikke hvor det plejer

ej hvor vildt cornfakes det spiser jeg hver morgen ej det er da en sjov ting så er det da godt du ikke spiser det for ja dumpiong er såååååå træls og hårdt for kroppen

det er altså også flot 80kg wow altså man jaaa når man ikke gør det rigtige og kroppen er lidt stresset jaa så vil den igen ting

Jeg er igang med at tage en fuld HF

En ting jeg ikke ville kunne have gennemført uden operationen !
Men nu er 1. år allerede gået og jeg mangler kun 1 eksamen før jeg har sommerferie i 2 måneder

Det er ligefør at cornflakes slet ikke får lov til at komme inden for døren herhjemme Det er lige før jeg bliver dårlig bare ved synet af pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.