Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: HVOR ER DET GODT KLARET! Hvor kan du bare være stolt. Jeg har fuldt dig lidt, og det er jo bare helt vildt Mange tror at sådan en operation er at snyde, men faktum er jo, at uden ændring af livsstil + kost så er operationen nyttesløs. jeg er dybt imponeret Og pyt skidt med dine arme - det er hvad der følger. Men skal du have gjort noget ved dem?
HVOR ER DET GODT KLARET! Hvor kan du bare være stolt. Jeg har fuldt dig lidt, og det er jo bare helt vildt Mange tror at sådan en operation er at snyde, men faktum er jo, at uden ændring af livsstil + kost så er operationen nyttesløs.
jeg er dybt imponeret Og pyt skidt med dine arme - det er hvad der følger. Men skal du have gjort noget ved dem?
Åhh hvor er jeg glad for det du skriver det er nemlig hele ens livstil der kommer 180grader rundt og det er fantastisk......
jaa jeg håber om 1års tid at jeg har tabt de sidste 20kg så skal jeg have snakket med en læge om jeg skal have mit hud fjernet eller jeg skal have en lille først
og mange tak for alle dine vidunderlige ord
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Wooow! Hvor er det bare skide godt! .. shit hvor er det vildt det billede hvor du er i det ene bukseben! Keep up the good work!
Wooow! Hvor er det bare skide godt! .. shit hvor er det vildt det billede hvor du er i det ene bukseben!
Keep up the good work!
Mange mange mange tak jaaa hold op da jeg hoppede i dem idag stod jeg sådan her
og tænke shit har jeg været så stor... men hold op det er et minde for livet
Ej er der allerede gået et år?? Hold nu op, det kan da ikke passe....
Nå men tilbage til emnet:
Hvor er det bare flot kæmpet af dig.... STOR RESPEKT...
Men er 20 kg ikke i overkanten??
Muhmi skriver: SÅDAN skal DET bare gøres!! Hold nu op hvor er det bare super sejt gjort søde... Og sikke en forandring Så flot så flot!! Jeg hepper stadig rigtig meget med!! Juhuuu!!!
SÅDAN skal DET bare gøres!! Hold nu op hvor er det bare super sejt gjort søde... Og sikke en forandring Så flot så flot!! Jeg hepper stadig rigtig meget med!! Juhuuu!!!
MANGE MANGE MANGE TAK SØDE du er så såååå sød......
jaaa der skal heppes meget nu mangler jeg jo de sidste 21 kg og tror det bliver en sej kamp men de skal nok forsivnde
MorDk skriver: Hvor ER du bare sej!!!
Hvor ER du bare sej!!!
Mange tak
Fru.Mäes <3 skriver: Hold nu KÆFT!! Er det allerede 1 år siden!! Og WOW hvor ser det pisse godt ud
Hold nu KÆFT!! Er det allerede 1 år siden!!
Og WOW hvor ser det pisse godt ud
Jaaaa det er helt vildt 1år det flyver jo afsted på denne tid for 1år lå jeg og havde mega ondt og havde lyst til jeg ikke havde fået det gjord men det var lige ind til smerten forsvandt og man fik blod på tanden
og mange tak
B&J skriver: Mange mange mange tak jaaa hold op da jeg hoppede i dem idag stod jeg sådan her og tænke shit har jeg været så stor... men hold op det er et minde for livet
Super godt du har gemt bukserne og taget billeder!!
Stumpen skriver: Ej er der allerede gået et år?? Hold nu op, det kan da ikke passe.... Nå men tilbage til emnet: Hvor er det bare flot kæmpet af dig.... STOR RESPEKT... Men er 20 kg ikke i overkanten??
Mange mange mange tak
og ja tiden suser afsted...
og nej for jeg skal ned og veje 63kg og jeg er jo kun 159høj det er for de vil have man skal lige have en alm bmi hvis jeg skal have fjernet hud.... for har jo stadig en stor mave og gode lår også...
HeidiØ skriver: Super godt du har gemt bukserne og taget billeder!!
jaaaa de ryger aldrig aldrig ud jeg skal have mindet af jeg har været så stor engang
Hvor er det bare flot!!!!!!!
Kæmpe til dig! Lækre mama!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128