Planer om PB, men bor i 2-værelses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Clisolka

Mortil2tiloktober skriver:

ÅRh det er selvfølgelig rigtig træls kan jeg godt se . Det kan ikke hjælpe at ligge en top madres oven på sove sofaen ?

Vi har 2 store lædersofaer og tror næppe han går med til en sovesofa 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Miss-L86 skriver:

VVigåhahar

Ja, man kan hvad man vil. Jeg har også sagt til min kæreste at vi ikke skulle flytte, den dag vi skal have et barn.. Det er ikke nødvendigt.

Det er også dejligt, at bo som I gør så.
Vi bor også  med gå-afstand til alt, samt det har vi en dejlig have med overdækket terrasse og foran er der også terrasse. Så har vi både gang og bryggers, så der kan stå en masse i bryggerset

Jeg tror bare at mange idag absolut skal bo stort, når de stifter familie, men jeg synes nu det er vigtigere at have det godt

Vi har boede på 105 kvm men flyttede af økonomiske årsager og fra en husleje som var tårn høj og jeg vil sige meget. Plads er dejligt men det kræver os mere oprydning mere rengøring osv .
Jeg har det faktisk bedre på mindre plads end på noget som er kampe stort selvfølgelig ville jeg gerne at der havde været 2 værelser og stue men det er der nu engang ikke og det må vi indrette os under .

jeg nyder her er lidt småt at vi kan hygge og her ikke er så meget at gøre rent
Jeg elsker vores lejlighed .
Og i kan sagtens få det til at funger .
Hvor stor er jeres lejlighed ?
Vi har bryggers ret stort toilet køkkenrum og et værelse . Vi har 58 kvm lyder ikke af meget men vi finder os fint tilrette .
Og fordi vores børn skal dele værelse i et par år det dør de ikke af , de har alligevel ikke kærester med hjem i den alder
De skal selvfølgelig have hvert deres værelse om en 2 års tid .

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Baagøe skriver:

Min datter er 2 1/2 år og hun vil da være, hvor jeg er, så hun bruger kun sit værelse, hvis hun har besøg af andre jævnaldrende Er virkelig glad for mit valg idag og at jeg tænkte langsigtet

Ja, det kan jeg godt forstå du er .. Det lyder også som det vi vil gøre

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Vi har boede på 105 kvm men flyttede af økonomiske årsager og fra en husleje som var tårn høj og jeg vil sige meget. Plads er dejligt men det kræver os mere oprydning mere rengøring osv .
Jeg har det faktisk bedre på mindre plads end på noget som er kampe stort selvfølgelig ville jeg gerne at der havde været 2 værelser og stue men det er der nu engang ikke og det må vi indrette os under .

jeg nyder her er lidt småt at vi kan hygge og her ikke er så meget at gøre rent
Jeg elsker vores lejlighed .
Og i kan sagtens få det til at funger .
Hvor stor er jeres lejlighed ?
Vi har bryggers ret stort toilet køkkenrum og et værelse . Vi har 58 kvm lyder ikke af meget men vi finder os fint tilrette .
Og fordi vores børn skal dele værelse i et par år det dør de ikke af , de har alligevel ikke kærester med hjem i den alder
De skal selvfølgelig have hvert deres værelse om en 2 års tid .

Ja du har ret og kunne forestille mig at når man har små børn, så er det ikke lige rengøring der er tid-energi og lyst til hver dag, så er det fint at bo 'småt'. Desuden indretter man sig jo også efter, hvor meget/lidt plads man har .

Vi bor på 72 kvm, vi har som sagt et bryggers, en gang, et rimelig stort badeværelse og soveværelse også rimelig stort, samt stue og køkken ud i et.. Og huslejen er også fin

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Babymor2010 skriver:

Vi har 2 store lædersofaer og tror næppe han går med til en sovesofa 

JA det kan jeg måske os godt forstå han ikke vil

Anmeld

6. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vi bor 3 i en 2 værelses lejlighed på 56 m2, vores søner lige blevet 1 år gammel og vi synes faktisk det fungere helt uden problemer.

Vi har så også valgt at gøre tingene lidt anderledes, da vi har valgt at lillemanden sover sammen med os i vores seng for at spare plad og fordi det er hyggeligt og det er det der virker for os.

Vores søn har sit legetøj i stuen, han har ikke så meget, så det ikke uoverskueligt pånogen måde. Synes faktisk det er rart at bo småt, man er lidt mere tvunget til at holde orden, ellers der ikke plads.

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Miss-L86 skriver:

Ja du har ret og kunne forestille mig at når man har små børn, så er det ikke lige rengøring der er tid-energi og lyst til hver dag, så er det fint at bo 'småt'. Desuden indretter man sig jo også efter, hvor meget/lidt plads man har .

Vi bor på 72 kvm, vi har som sagt et bryggers, en gang, et rimelig stort badeværelse og soveværelse også rimelig stort, samt stue og køkken ud i et.. Og huslejen er også fin

Nej det er bestemt ikke rengøring som bliver prioteret højst zoo et spæd barn hver dag . En gang om ugen sker det her nogen gange 2 kommer an på vind og vejr .
Og lige præcis man indrettes sig efter den plads man har .
VI har da både barnevogn klapvogn puslebord seng osv og der er plads til det hele .
Så har i da os en fin stor 2 v . Der kan i sagtens bo .

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Nej det er bestemt ikke rengøring som bliver prioteret højst zoo et spæd barn hver dag . En gang om ugen sker det her nogen gange 2 kommer an på vind og vejr .
Og lige præcis man indrettes sig efter den plads man har .
VI har da både barnevogn klapvogn puslebord seng osv og der er plads til det hele .
Så har i da os en fin stor 2 v . Der kan i sagtens bo .

Ja, altså jeg gider heller ikke fare rundt og gøre rent hver dag, bare der er pænt og hjemligt

Ja, det er det, men vi synes endda den er for lille til os 2, men altså vi må jo ompriortere, når der en dag er en lille på vej.. Og det gør vi selvfølgelig gerne

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Fru Skovrup skriver:

Vi bor 3 i en 2 værelses lejlighed på 56 m2, vores søner lige blevet 1 år gammel og vi synes faktisk det fungere helt uden problemer.

Vi har så også valgt at gøre tingene lidt anderledes, da vi har valgt at lillemanden sover sammen med os i vores seng for at spare plad og fordi det er hyggeligt og det er det der virker for os.

Vores søn har sit legetøj i stuen, han har ikke så meget, så det ikke uoverskueligt pånogen måde. Synes faktisk det er rart at bo småt, man er lidt mere tvunget til at holde orden, ellers der ikke plads.

Nej, men det er jo også begrænset, hvor meget legetøj de egentlig har brug for ikk?

Jeg ved jo ikke, hvordan tingene arter sig, når vi en dag får baby, men men, jeg vil ikke have ham/hende i sengen, jeg er simpelthen bange for at der vil ske noget, når min kæreste sover, så SOVER han altså.

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå du er .. Det lyder også som det vi vil gøre

Tror ikke, I vil fortryde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.