Miss-L86 skriver:
VVigåhahar
Ja, man kan hvad man vil. Jeg har også sagt til min kæreste at vi ikke skulle flytte, den dag vi skal have et barn.. Det er ikke nødvendigt.
Det er også dejligt, at bo som I gør så.
Vi bor også med gå-afstand til alt, samt det har vi en dejlig have med overdækket terrasse og foran er der også terrasse. Så har vi både gang og bryggers, så der kan stå en masse i bryggerset 
Jeg tror bare at mange idag absolut skal bo stort, når de stifter familie, men jeg synes nu det er vigtigere at have det godt 
Vi har boede på 105 kvm men flyttede af økonomiske årsager og fra en husleje som var tårn høj og jeg vil sige meget. Plads er dejligt men det kræver os mere oprydning mere rengøring osv .
Jeg har det faktisk bedre på mindre plads end på noget som er kampe stort selvfølgelig ville jeg gerne at der havde været 2 værelser og stue men det er der nu engang ikke og det må vi indrette os under .
jeg nyder her er lidt småt at vi kan hygge og her ikke er så meget at gøre rent

Jeg elsker vores lejlighed .
Og i kan sagtens få det til at funger .
Hvor stor er jeres lejlighed ?
Vi har bryggers ret stort toilet køkkenrum og et værelse . Vi har 58 kvm lyder ikke af meget men vi finder os fint tilrette .
Og fordi vores børn skal dele værelse i et par år det dør de ikke af , de har alligevel ikke kærester med hjem i den alder

De skal selvfølgelig have hvert deres værelse om en 2 års tid .
Anmeld