Planer om PB, men bor i 2-værelses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Miss-L86 skriver:

boliboligigogodgodtigogodgodtYYeYen

Okay, så I vil blive boende i den med 2 børn? Hvor sover jeres søn så nu? Og hvordan har I indrettet jer?

JA det vil vi .. jeg har alt hvad Jeg behøver ikke den største bolig godt nok , men vi har have lækker terrase gå afstand til indkøbs muligheder osv .
Jeg har det fint .

Vores søn har fået værelset og der skal baby os være inde til den tid ikke i starten men efterfølgende der er plads til dem begge .
vi har en sove sofa som kan laves om til en rigtig sofa om dagen og sover i stuen det fungere helt fint her . Og vi er glæde for at bo her .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Nej hvor dejligt at høre, så behøver vi ikke haste med huskøb

Slet ikke vi sov i samme rum og det gik rigtig fint Jeg prioriterede også at spare op til hus i stedet for at flytte i en større og dyrere leje-lejlighed

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

Mortil2tiloktober skriver:

Vores søn har fået værelset og der skal baby os være inde til den tid ikke i starten men efterfølgende der er plads til dem begge .
vi har en sove sofa som kan laves om til en rigtig sofa om dagen og sover i stuen det fungere helt fint her . Og vi er glæde for at bo her .

Den mulighed havde jeg også overvejet, men desværre har min kæreste dårlig ryg, så han skal ligge i den store seng 

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Carl-Emil's mor skriver:

jeg har bygget en hylde ude på badeværelet hvor der er en kommode under til bleer, vasketilbehør mm. oven på er der pusleplads. så har vi en lille kravlegård der er 80x80 i stuen, samt 3 forskellige kasser med legetøj. På værelset har jeg valgt at sige halvdelen af skabet er hans ( yeaps han har meget tøj og har et stort skab) også har jeg det tøj der ikke kan være i skabet i 2 store hvide plastik kasser under sengen som man lige kan trække frem og tilbage

Jeg vil sige hellere bo småt og økonomisk til en start end at sætte sig for dyrt bare for at få lidt ekstra kvm

Ja det var også smart.. Og selvfølgelig kan man få plads til det. Det er jo om at priortere. Jeg har bortset fra det, lige fået hængt nogle skoskabe op i soveværelset, dog bruger vi dem ikke til sko, men nøjs, der kan være mange ting i dem. De er smalle, men rummelige. Der kan sagtens være baby-tøj i feks

Anmeld

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

Miss-L86 skriver:

Ja det var også smart.. Og selvfølgelig kan man få plads til det. Det er jo om at priortere. Jeg har bortset fra det, lige fået hængt nogle skoskabe op i soveværelset, dog bruger vi dem ikke til sko, men nøjs, der kan være mange ting i dem. De er smalle, men rummelige. Der kan sagtens være baby-tøj i feks

når du allerede nu kan tænke sådan så kan I sagtens klare den i en 2v

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Mortil2tiloktober skriver:

JA det vil vi .. jeg har alt hvad Jeg behøver ikke den største bolig godt nok , men vi har have lækker terrase gå afstand til indkøbs muligheder osv .
Jeg har det fint .

Ja, man kan hvad man vil. Jeg har også sagt til min kæreste at vi ikke skulle flytte, den dag vi skal have et barn.. Det er ikke nødvendigt.

Det er også dejligt, at bo som I gør så.
Vi bor også  med gå-afstand til alt, samt det har vi en dejlig have med overdækket terrasse og foran er der også terrasse. Så har vi både gang og bryggers, så der kan stå en masse i bryggerset

Jeg tror bare at mange idag absolut skal bo stort, når de stifter familie, men jeg synes nu det er vigtigere at have det godt

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Babymor2010 skriver:

jja

Den mulighed havde jeg også overvejet, men desværre har min kæreste dårlig ryg, så han skal ligge i den store seng 

ÅRh det er selvfølgelig rigtig træls kan jeg godt se . Det kan ikke hjælpe at ligge en top madres oven på sove sofaen ?

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Carl-Emil's mor skriver:

når du allerede nu kan tænke sådan så kan I sagtens klare den i en 2v

Ja, det vil jeg også mene vi kan

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Baagøe skriver:

Slet ikke vi sov i samme rum og det gik rigtig fint Jeg prioriterede også at spare op til hus i stedet for at flytte i en større og dyrere leje-lejlighed

Ja nemlig, det er jo også rart at man så kan ligge lidt til side, til når drømmehuset dukker op.. Og jeg tænker også at så længe børn kun er et par år, så har de jo ikke behov for eget værelse egentlig..

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Ja nemlig, det er jo også rart at man så kan ligge lidt til side, til når drømmehuset dukker op.. Og jeg tænker også at så længe børn kun er et par år, så har de jo ikke behov for eget værelse egentlig..

Min datter er 2 1/2 år og hun vil da være, hvor jeg er, så hun bruger kun sit værelse, hvis hun har besøg af andre jævnaldrende Er virkelig glad for mit valg idag og at jeg tænkte langsigtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.