Planer om PB, men bor i 2-værelses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.615 visninger
62 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Miss-86

Min kæreste og jeg har planer om PB til september, men vi bor i en 2-værelses. Og lige pt. har vi ikke planer om at flytte (det er lidt indviklet, da min kæreste er selvstændig og vi gerne vil vente til vi skal bo i hus, hvor firmaet er og vil derfor ikke bruge penge på et indskud til en større lejlighed)

Hvad er jeres erfaringer med baby i 2-værelses? Jeg har hørt flere have det, så ved det kan lade sig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

tarkoflen

Miss-L86 skriver:

Min kæreste og jeg har planer om PB til september, men vi bor i en 2-værelses. Og lige pt. har vi ikke planer om at flytte (det er lidt indviklet, da min kæreste er selvstændig og vi gerne vil vente til vi skal bo i hus, hvor firmaet er og vil derfor ikke bruge penge på et indskud til en større lejlighed)

Hvad er jeres erfaringer med baby i 2-værelses? Jeg har hørt flere have det, så ved det kan lade sig gøre.

Det kommer jo lidt an på hvor stor den er og hvordan den er indrettet og hvor meget l selv "fylder" vi bor i en 2 værelses på 58 kvm og når vi skal have baby, er vi nødt til at flyttet, men det er mest fordi min kæreste "fylder" meget med hobby og job... Derfor kan vi ikke klemme en baby ind her men der er da mange mennesker, der sagtens kan få det til at fungere rigtig fint så mon ikke også l kan det, hvis l ved det er for en periode?

Anmeld

6. juni 2012

.....

Nu ved jeg ikke hvornår i gerne vil flytte til noget større, når det er ,men jeg vil mene at en 2 værelses og en baby godt ville kunne lade sig gøre, de første små måneder, hvor han/hun alligevel skal sove inde hos Jer

Anmeld

6. juni 2012

Flowers

Miss-L86 skriver:

Jeg kender et par, der bor i en 2 værelses med baby... det kan fint lade sig gøre, dog er baby overalt

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

ALtså vi bor i det der bliver kaldt en 2 værelses har en dreng på
17 måneder og en mere på vej . Her fungere det helt fint og jeg kan sagtens bo her på den måde .

Men det er jo individuelt . Vi vil gerne flytte om en 2 års tid .

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

Miss-L86 skriver:

Ork, det kan sagtens lade sig gøre! 

Jeg bor selv i en 2 vær. med kæresten og Isabella på 19 mrd., men vi leder og leder efter en 3 vær., da det er begyndt at være lidt småt - og Isabellas legetøj i stuen fylder 

De første par måneder kan i sagtens bo i en 2 vær med en baby, der kræver baby jo ikke så meget  Isabella sover i sin tremmeseng sammen med os i soveværelset 

Anmeld

6. juni 2012

Carl-Emil's mor

Miss-L86 skriver:

no problemo

Herhjemme er der en golden retriwer, en papillon, en baby og en mor ( mig ), vi har et rækkehus på 62 kvm med stue og soveværelse, også er der en halvvæg i soveværelset så det næsten er 2 værelser og det fungere ganske perfekt

Vi flytter først når jeg er færdig uddannet og det er jeg først  august 2014, til den tid vil min søn være 2,5 år... Kommer der en kæreste i mellemtiden finder vi nok også plads til ham hvis det skulle komme dertil

Anmeld

6. juni 2012

MorDk

Da vi fik vores søn boede vi i en lille 2 værelses lejl på nørrebro. Det er ikke noget problem (jo hvis man gør det til et problem) Selvfølgelig er vi glade for nu at have mere plads.... da vi venter nr. 2... men man kan altså sagtens leve 2 voksne og et barn i en 2 værelses.

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

tarkoflen skriver:

Det kommer jo lidt an på hvor stor den er og hvordan den er indrettet og hvor meget l selv "fylder" vi bor i en 2 værelses på 58 kvm og når vi skal have baby, er vi nødt til at flyttet, men det er mest fordi min kæreste "fylder" meget med hobby og job... Derfor kan vi ikke klemme en baby ind her men der er da mange mennesker, der sagtens kan få det til at fungere rigtig fint så mon ikke også l kan det, hvis l ved det er for en periode?

Okay, ja det kan jeg godt se I er nødt til.

Vores lejlighed er 72 kvm. Vi vil godt kunne klemme baby ind. Og det er kun for en periode..

Anmeld

6. juni 2012

Miss-86

Strawberry skriver:

Nu ved jeg ikke hvornår i gerne vil flytte til noget større, når det er ,men jeg vil mene at en 2 værelses og en baby godt ville kunne lade sig gøre, de første små måneder, hvor han/hun alligevel skal sove inde hos Jer

Nej, det er ikke til at sige, hvornår vi vil flytte i noget større, det er an på hvornår der er et hus der er noget for os.
Jeg tænker lidt på, hvad så når baby ikke mere skal sove inde i vores værelse, så må det være i stuen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.