Planer om PB, men bor i 2-værelses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Ja, lige præcis.
Her kan man også få en masse timer til at gå.

Ja, og jeg har endda trappet meget ned, men er stadig en af de mest aktive brugere herinde, kan jeg se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Miss-86

Baagøe skriver:

Ja, og jeg har endda trappet meget ned, men er stadig en af de mest aktive brugere herinde, kan jeg se

Nååh, ja så er du meget på

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Nååh, ja så er du meget på

Faktisk ikke, men var det tidligere - der kan godt gå en uge imellem nu

Anmeld

7. juni 2012

Miss-86

Baagøe skriver:

Faktisk ikke, men var det tidligere - der kan godt gå en uge imellem nu

Okay, jeg er næsten på hver dag.
Min kæreste spurgte også i forgårs om jeg ikke kunne lave andet end baby.dk

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

Miss-L86 skriver:

Og hvor kan jeg bare godt lide, at man kan spørge om ALT uden nogle synes det er latterligt eller andet.

Har lige fundet debatter, hvor der bliver skrevet om sex efter fødsel, hvor er det fedt. Det har jeg gjort mig mange tanker omkring og VUPTI, så er det lige her. Det er jo ikke noget der står i bogen om baby

Ja Baby er en rigtig dejlig side - med en masse søde qvinder der giver gode råd  Jeg æææælsker baby 

Anmeld

7. juni 2012

Moar2011

Miss-L86 skriver:

Min kæreste og jeg har planer om PB til september, men vi bor i en 2-værelses. Og lige pt. har vi ikke planer om at flytte (det er lidt indviklet, da min kæreste er selvstændig og vi gerne vil vente til vi skal bo i hus, hvor firmaet er og vil derfor ikke bruge penge på et indskud til en større lejlighed)

Hvad er jeres erfaringer med baby i 2-værelses? Jeg har hørt flere have det, så ved det kan lade sig gøre.

Vi bor i en 2er og det går ganske fint

Anmeld

7. juni 2012

Pige2009

Miss-L86 skriver:

Okay, jeg er næsten på hver dag.
Min kæreste spurgte også i forgårs om jeg ikke kunne lave andet end baby.dk

Muuuaaaahahahahah 

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Miss-L86 skriver:

Ja, altså jeg gider heller ikke fare rundt og gøre rent hver dag, bare der er pænt og hjemligt

Ja, det er det, men vi synes endda den er for lille til os 2, men altså vi må jo ompriortere, når der en dag er en lille på vej.. Og det gør vi selvfølgelig gerne

Jaaa sådanhar jeg det os , støvsugeren bliver ikk svinget hverdag , men her er altid pænt og rydeligt ..

Ja man ompriotere hurtigt når man får børn , og man kan hvad man vil

Anmeld

8. juni 2012

channie-g

Miss-L86 skriver:

Min kæreste og jeg har planer om PB til september, men vi bor i en 2-værelses. Og lige pt. har vi ikke planer om at flytte (det er lidt indviklet, da min kæreste er selvstændig og vi gerne vil vente til vi skal bo i hus, hvor firmaet er og vil derfor ikke bruge penge på et indskud til en større lejlighed)

Hvad er jeres erfaringer med baby i 2-værelses? Jeg har hørt flere have det, så ved det kan lade sig gøre.

det kan godt lade sig gøre, vi bor i en 2-værelses men jeg må indrømme at selv om det er en 2-værelses på 100 kvm så ville jeg heller ha haft en med værelse til baby fra starten, men det er jo hvordan man kan indstille sig...

Anmeld

8. juni 2012

Miss-86

Mortil2tiloktober skriver:

Jaaa sådanhar jeg det os , støvsugeren bliver ikk svinget hverdag , men her er altid pænt og rydeligt ..

Ja man ompriotere hurtigt når man får børn , og man kan hvad man vil

Jeg har det også sådan, at man må gerne se at der bor nogle ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.