Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

-Sigrid-

Baagøe skriver:

Nem og nogenlunde smertefri

Aka drømmefødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Pige2009

-Sigrid- skriver:

Aka drømmefødsel

Ja, næsten

Anmeld

4. juni 2012

Kamulla

Jeg var 19år gammel, min fødsel tog 3 timer fra første ve til han lå i mine arme.. Jeg fik en svær 4. Grads bristning og måtte få blod da min livmoder ikke trak sig sammen og jeg derfor "forblødte" .. Så vil ikke prale med at min fødsel var nem ;-)

Anmeld

4. juni 2012

Brams

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Ha ha ha, ja lidt gammel kan man godt føle sig nu, når man er 37

Anmeld

4. juni 2012

Nessie

Jeg var 36 og fik KS. Dog ikke planlagt, men nåede ikke at have veer før de fandt ud af at han blev dårlig derinde, så han skulle hurtigt ud. 

Tror det tog ca. 3 timer fra første ve, til han var født  Tog noget længere tid før moren kunne bevæge sig igen 

Anmeld

4. juni 2012

132319

24, 15 timer.

Anmeld

4. juni 2012

Benjamins'mor

Jeg var 16, fra jeg fik rigtige veer til jeg blev sat i gang og til jeg havde født gik der 14 dage.

Anmeld

4. juni 2012

CaWi

Jeg var 26, og fra de første smerter til lillemanden var ude gik der 16 timer

Anmeld

4. juni 2012

Muffinmus

Aner det ikke:-)

Første gang endte i AKSefter 45 timer og var 26.

Anden gang var jeg førstegangsfødende og fødte på 8,5 time

3 gang var jeg 31 og det tog fra veerne var regelmæssige og gode ca 4 timer.Så her er der ikke rigtigt noget sammenhæng fra de 26 år til de 31.

Anmeld

4. juni 2012

SukkerDronning

Jeg var 19 og det tog lige under 4 timer, ingen bristninger, igangsættelse eller noget. Så det din SP sagde, passer vist på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.