Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SaNiNa skriver: Første fødsel var jeg 23 og hvade veer i 1½ uge da de endelig ville tag vandet skete der ikke mere og efter 16 timer uden mine egne veer begynde vores søn at reagere og det endte ud i aks. Anden fødsel blev jeg sat igang med ballonkaterter om aften 41 + 1 og der skete intet fik tage vande om morgen omkring halv 9 og fik igen igen veer og efter en kamp uden lige og vores datter smuttede helt op igen fik jeg igen et aks. Så tja ved ikke om dem under 25 har letter ved at føde jeg har i hverfald ikke. Retter jeg kan ikke føde selv.
Første fødsel var jeg 23 og hvade veer i 1½ uge da de endelig ville tag vandet skete der ikke mere og efter 16 timer uden mine egne veer begynde vores søn at reagere og det endte ud i aks.
Anden fødsel blev jeg sat igang med ballonkaterter om aften 41 + 1 og der skete intet fik tage vande om morgen omkring halv 9 og fik igen igen veer og efter en kamp uden lige og vores datter smuttede helt op igen fik jeg igen et aks.
Så tja ved ikke om dem under 25 har letter ved at føde jeg har i hverfald ikke.
Retter jeg kan ikke føde selv.
Øv øv øv! Det lyder vild hårdt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Under 25 Og det lyder godt
Under 25
Og det lyder godt
Okay super, der sætter jeg mit kryds
Ja lige pludselig gik det stærkt. Åbnede mig fra 4 - 10 cm på 55 minutter og havde kun presseveer i 27 minutter.
-Sigrid- skriver: Øv øv øv! Det lyder vild hårdt!
Ja det var det bedstemt også.
Peiner skriver: Okay super, der sætter jeg mit kryds Ja lige pludselig gik det stærkt. Åbnede mig fra 4 - 10 cm på 55 minutter og havde kun presseveer i 27 minutter.
Ej hvor skønt
SaNiNa skriver: Ja det var det bedstemt også.
-Sigrid- skriver: Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået (Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde
Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået
(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
Jeg var 28 år, da jeg fødte og jeg fødte på under 6 timer
Baagøe skriver: Jeg var 28 år, da jeg fødte og jeg fødte på under 6 timer
-Sigrid- skriver: Jeg tror du har ret, men jeg mente at 6 timer = 6 timer og 59 minutter
Jeg tror du har ret, men jeg mente at 6 timer = 6 timer og 59 minutter
Bare ok er bare lidt af en nørd nogle gange
-Sigrid- skriver:
Nem og nogenlunde smertefri
Henriette Aaby skriver: Bare ok er bare lidt af en nørd nogle gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128