Alder og tid på fødslerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Jannicks.mor

Jeg var 19 og fødsel varede fra 1. ve til min dreng er født 48 t. Lagde i decideret fødsel i 11 timer - ikke en nem fødsel, men resultatet huha gjorde det gerne igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

-Sigrid-

Jannicks.mor skriver:

Jeg var 19 og fødsel varede fra 1. ve til min dreng er født 48 t. Lagde i decideret fødsel i 11 timer - ikke en nem fødsel, men resultatet huha gjorde det gerne igen

Fødsel= presset? 

Anmeld

4. juni 2012

AdamsMor

Havde veer i 74 timer og endte med at føde ved kejsersnit og var 27 år Men jeg ville gøre det 1000 gange igen for min søn

Anmeld

4. juni 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

-Sigrid- skriver:

Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde

Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået

(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne!  .)

Fra aller første vee

17 år = 5 1/2 T

19 år = 1 1/2 T

2 fantastiske, nemme og selvf smertefulde fødsler uden bedøvelse eller anden smertelindring

Anmeld

4. juni 2012

Clisolka

Jeg var lige fyldt 32 - fødslen tog 15 timer fra vandet blev taget, hvor den endte i et akut kejsersnit 

Anmeld

5. juni 2012

Jannicks.mor

-Sigrid- skriver:

Fødsel= presset? 

Nej nej for dælen da lagde på briksen i knap 11 timer, men pressede i 2 ½ time. Min dreng lagde skæv og havde tilmed en hånd med op...

Anmeld

5. juni 2012

baby012

Var 21 og det tog 19 1/2 time (; 

Anmeld

5. juni 2012

Sille86

Som 1 gangs fødende var jeg 21 år og fødte på 2 1/2 time her som 2 gangs fødende er jeg 25 år og fødte på 1 1/2 time..

Anmeld

5. juni 2012

Leneur

Jeg var 36 år og fra vandet gik første gang (havde 3 store syndfloder) til hun lå hos mig gik der 10 1/2 time. Fik kun et par bistik som smertelindring der ikke virkede og blev kun syet med få sting, så synes da selv det var en rimelig hurtig og nem fødsel på trods af min alder.

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Jeg var 24 og fik pks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.