Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt andet, for jeg var præcis 25 år da jeg fødte - man kunne kun være over eller under i spørgeundersøgelsen
min fødsel tog ca. 23 timer fra første spæde ve, til lillemanden var ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået (Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
Ja, min SP siger at unge mødre ofte har en hurtigere og mere uproblematisk fødsel end "ældre" mødre, så det ville jeg lige se om passede herinde
Det her er om den første fødsel, og det er fra I ved at nu er I i fødsel, dvs veerne er der (også selvom de er uregelmæssige og ikke gør så ondt endnu) eller vandet er gået
(Undskyld for at 34 er den gamle afdeling i den her ting, jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle sætte aldersgrænsen henne! .)
27 år, 40 timer fra første regelmæssige ve.
22 år vandet gik kl. 3 første ve kom kl. 07,00 og jeg fødte kl 11,18... så 4 timer og 18 min. fra første ve (det var første barn)
-Sigrid- skriver: Nej, men det var også kun tempoet jeg spurgte til Det var det jeg var mestbange for inden fødslen, at den ikke ville trække sig sammen
Nej, men det var også kun tempoet jeg spurgte til
Det var det jeg var mestbange for inden fødslen, at den ikke ville trække sig sammen
Nå okay.. Min mor er hurtig fødende selvsig jeg har fn lillebror på 9 år som også hurtigt kom til verdenen trods min mor ikke kan kaldes ung. ;-) men det er sandt at unge klarer fødsler bedre generelt end dem over 25 (selvom dem over 25 ikke er gamle)
23 år og 23,5 time præcis
men kun 3 presveer så "selve fødslen" gik ekstrem hurtigt da vi ligesom først kom dertil
Den første gang var jeg 29 og fødslen tog fra, det første af, vandet gik til jeg fik akut kejsersnit 15 timer....
kunne faktis stemme i de to første.
da jeg var 19 da jeg fik den første og der tog det 6½ time og den anden var jeg 21 og der tog det 2½ time
16 år og tog godt og vel 25 timer..
Kamulla skriver: Nå okay.. Min mor er hurtig fødende selvsig jeg har fn lillebror på 9 år som også hurtigt kom til verdenen trods min mor ikke kan kaldes ung. ;-) men det er sandt at unge klarer fødsler bedre generelt end dem over 25 (selvom dem over 25 ikke er gamle)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128