3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Åhh ja bare en smule... ved ik helt om det er dårlig opdragelse fra starten... men hvis det er tilfældet så lover det ik godt:-)

Hehe nej hvis det er tilfældet bliver det en ordentlig mundfuld for jer men mon dog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Hehe nej hvis det er tilfældet bliver det en ordentlig mundfuld for jer men mon dog?

He he håber det ik... men hun er en lille bandit:-) he he men hvis man frygter det væreste og håber det bedste så kan det ik gå helt galt:-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

He he håber det ik... men hun er en lille bandit:-) he he men hvis man frygter det væreste og håber det bedste så kan det ik gå helt galt:-)

Nej så kan man kun blive positivt overrasket

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det samm her haha..
Er godt nok spændt på at høre hvad køn i får

Jeg ved ikke hvorfor, men er bare 100 på at det bliver en dreng

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men er bare 100 på at det bliver en dreng

Uhhh så tror jeg du får en dreng.. Je var også 100 på det....
Er der fremskridt hos dig mht en fødsel?

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Uhhh så tror jeg du får en dreng.. Je var også 100 på det....
Er der fremskridt hos dig mht en fødsel?

lidt flere plukveer er da vidst det eneste :/ ellers ikke

Hvad med dig ?

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hvad med dig ?

Jeg har lige haft lidt "fri" igår for alt, men idag har jeg igen mens smerter og niv og jag i det nederste sf livmoderen.. Meeeen det har jo været der meget så det er jo bare det samme haha

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hvad med dig ?

Jeg har lige haft lidt "fri" igår for alt, men idag har jeg igen mens smerter og niv og jag i det nederste sf livmoderen.. Meeeen det har jo været der meget så det er jo bare det samme haha

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

årrh de mens smerter der, de er bare trælse

jeg havde helt glemt hvordan det var at have mens smerter, men det har jeg da fundet ud af igen

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

årrh de mens smerter der, de er bare trælse

jeg havde helt glemt hvordan det var at have mens smerter, men det har jeg da fundet ud af igen

Jeg har aldrig rigtig haft mens smerter før, har aldrig kunne mærke når mens sku komme eller noget, så jeg synes det er ret træks at de skal være der kronisk nu hehe.. Og det fortsætter helt sikkert efter fødsel, ville ikke undre mig

Men hva faen, får jo en lille guldklump ud af det og er allerede nu sikker på det er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.