3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

men det skal først være efter kl 15 torsdag, for skal altså liiige til tandlæge

Hehe det er sjovt som man får lavet planer til termin, selvom jeg selv havde svoret jeg ville holde alle dage åbne..
Jeg skal noget hele ugen, så har faktisk ikke tid til en fødsel haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hehe det er sjovt som man får lavet planer til termin, selvom jeg selv havde svoret jeg ville holde alle dage åbne..
Jeg skal noget hele ugen, så har faktisk ikke tid til en fødsel haha

jeg skal fakitsk også noget, men har ingen aftaler efter torsdag

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg skal fakitsk også noget, men har ingen aftaler efter torsdag

Så snupper du den lige torsdag aften

Anmeld

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Så snupper du den lige torsdag aften

Det satser jeg da på

men det kunne sq være typisk hvis den kom onsdag ved middagstid eller sådan noget, for der skal min søster til eksamen, og jeg tager med derhen (det er i en anden by)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Det satser jeg da på

men det kunne sq være typisk hvis den kom onsdag ved middagstid eller sådan noget, for der skal min søster til eksamen, og jeg tager med derhen (det er i en anden by)

Ja de kommer sikkert altid når det passer mindst godt ind i billedet.. De baryler haha

Anmeld

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja de kommer sikkert altid når det passer mindst godt ind i billedet.. De baryler haha

så minder den om sin far

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

så minder den om sin far

Det samm her haha..
Er godt nok spændt på at høre hvad køn i får

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Guuuuuuuuuud..
Det er lige gået op for mig at der kun er tre dage til termin :O
SÅdan som gået rigtigt op for mig...
Heldigvis har jeg det super, og laver stadig det samme nu, som jeg gjorde før graviditet, så har intet mod at gå over tid
Hvilket jeg sikkert kommer til...

Men jeg glæder mig til at trille med barnevognen og glæder mig til at se lillemanden... Men jeg er sjovt nok ikke utålmodig endnu - det må være mine eksamener der presser på den konto i stedet

Hvordan har i det derude? Er i ved at dø af utålmodighed? Eller er i bare fit for fight til at tage en "ekstra" tørn

Årh det går faktisk godt her oz nu den værste varme har lagt sig igen

Så godt at vi har været på Sørby marked her i går og jeg ik så meget som pev over plukveer eller hævede fusser

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Ja det er helt vandvittigt... tænk sig at nu er der gået ni måneder... det er jo alt for vildt...

Syntes faktisk det er blevet lidt lettere de sidste par dag... men har stadig dn del gener... så på den ene side må hun gerne komme nu og på den anden må det godt lige vente til et par dage efter termin:-) har nemlig lige en fødselsdag vi skal over på tirsdag:-) men havde egentlig troet at jeg ville have det frygteligt nu og det har jeg ikke då det er rigtig skønt:-) nu kan hun bare komme når hun vil ha fødselsdag:-)

Det siges jo man får en opblomstring på alt fra et par dage til en uge før fødslen

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Årh det går faktisk godt her oz nu den værste varme har lagt sig igen

Så godt at vi har været på Sørby marked her i går og jeg ik så meget som pev over plukveer eller hævede fusser

Ih hvor lækkert...
Her satser jeg på at mine plukkeveer holder lidt pause imorgen, i hvert fald med at nive sådan, for så kan jeg nok lidt bedre koncentrere mig til
Skriftlig matematik ku være rart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.