3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.375 visninger
60 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

pemiro

Guuuuuuuuuud..
Det er lige gået op for mig at der kun er tre dage til termin :O
SÅdan som gået rigtigt op for mig...
Heldigvis har jeg det super, og laver stadig det samme nu, som jeg gjorde før graviditet, så har intet mod at gå over tid
Hvilket jeg sikkert kommer til...

Men jeg glæder mig til at trille med barnevognen og glæder mig til at se lillemanden... Men jeg er sjovt nok ikke utålmodig endnu - det må være mine eksamener der presser på den konto i stedet

Hvordan har i det derude? Er i ved at dø af utålmodighed? Eller er i bare fit for fight til at tage en "ekstra" tørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

M&R

Ja det er helt vandvittigt... tænk sig at nu er der gået ni måneder... det er jo alt for vildt...

Syntes faktisk det er blevet lidt lettere de sidste par dag... men har stadig dn del gener... så på den ene side må hun gerne komme nu og på den anden må det godt lige vente til et par dage efter termin:-) har nemlig lige en fødselsdag vi skal over på tirsdag:-) men havde egentlig troet at jeg ville have det frygteligt nu og det har jeg ikke då det er rigtig skønt:-) nu kan hun bare komme når hun vil ha fødselsdag:-)

Anmeld

3. juni 2012

eliasogmor

pemiro skriver:

Guuuuuuuuuud..
Heldigvis har jeg det super, og laver stadig det samme nu, som jeg gjorde før graviditet, så har intet mod at gå over tid

Men jeg glæder mig til at trille med barnevognen og glæder mig til at se lillemanden... Men jeg er sjovt nok ikke utålmodig endnu - det må være mine eksamener der presser på den konto i stedet

Hvordan har i det derude? Er i ved at dø af utålmodighed? Eller er i bare fit for fight til at tage en "ekstra" tørn

det er helt vildt........ jeg glæder mig mest til han skal komme ud så jeg også kan nyde sommeren med den store storebror..... synes det er så synd, at han får sat alle de begrænsninger..... kan ikke besøge bedsteforældrene, da de bor for langt væk , han glæder sig helt vildt til at komme  i djurs sommerland......( vi har sagt til sommer, kommer han afsted) vi skal så lige have lillebror ud først...da det også er for langt væk....mor er bare ikke som hun plejer..... jeg tror han glæder sig til lillebror kommer ud, så alt kan blive "normalt" igen....

Anmeld

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Guuuuuuuuuud..

jeg gider altså ikke føde sammen med dig, hvis du har tænk dig at gå meget over

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

eliasogmor skriver:

det er helt vildt........ jeg glæder mig mest til han skal komme ud så jeg også kan nyde sommeren med den store storebror..... synes det er så synd, at han får sat alle de begrænsninger..... kan ikke besøge bedsteforældrene, da de bor for langt væk , han glæder sig helt vildt til at komme  i djurs sommerland......( vi har sagt til sommer, kommer han afsted) vi skal så lige have lillebror ud først...da det også er for langt væk....mor er bare ikke som hun plejer..... jeg tror han glæder sig til lillebror kommer ud, så alt kan blive "normalt" igen....

Ja det må ikke være sjovt for sådan en lille gut også at være i venteposition...
Så må vi håbe lillebror snart kommer så i kan komme ud i det fri

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg gider altså ikke føde sammen med dig, hvis du har tænk dig at gå meget over

Hahaha håber ikke jeg skal gå meget over, men hvis det skulle ske vil jeg ikke have noget mod det
Men så da helst han var kommet sidste år

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja det er helt vandvittigt... tænk sig at nu er der gået ni måneder... det er jo alt for vildt...

Syntes faktisk det er blevet lidt lettere de sidste par dag... men har stadig dn del gener... så på den ene side må hun gerne komme nu og på den anden må det godt lige vente til et par dage efter termin:-) har nemlig lige en fødselsdag vi skal over på tirsdag:-) men havde egentlig troet at jeg ville have det frygteligt nu og det har jeg ikke då det er rigtig skønt:-) nu kan hun bare komme når hun vil ha fødselsdag:-)

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvor hurtigt alt er gået..
Jeg bliver også student her til sommer.. Og synes det var for tre ugers tid siden at der var måååååneder til eksamenerne.. Nu er der allerede overstået tre ud af de 8...
Hvor bliver tiden af altså?!

Anmeld

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hahaha håber ikke jeg skal gå meget over, men hvis det skulle ske vil jeg ikke have noget mod det
Men så da helst han var kommet sidste år

nå det var godt du kunne bare gå 1 dag over så passer det med min termin

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

nå det var godt du kunne bare gå 1 dag over så passer det med min termin

Det har jeg også lavet en aftale med lillemanden om.. Efter kl tolv må veerne godt starte, for så er jeg kommet ud fra mdt dansk haha..
Og så hvis jeg fødte den 7 også, så ville faren få en meget god fødselsdagsgave.. Så skal jeg heller ikke tænke på det

Anmeld

3. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det har jeg også lavet en aftale med lillemanden om.. Efter kl tolv må veerne godt starte, for så er jeg kommet ud fra mdt dansk haha..
Og så hvis jeg fødte den 7 også, så ville faren få en meget god fødselsdagsgave.. Så skal jeg heller ikke tænke på det

men det skal først være efter kl 15 torsdag, for skal altså liiige til tandlæge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.