3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ih hvor lækkert...
Her satser jeg på at mine plukkeveer holder lidt pause imorgen, i hvert fald med at nive sådan, for så kan jeg nok lidt bedre koncentrere mig til
Skriftlig matematik ku være rart...

Uh ja det ville være lækkert med lidt fred til at kunne tænke

Her har jeg faktisk ik de store problemer med det gør ondt.. Jeg havde niv 2 aftener i træk og derefter et enkelt i ny og næ, ellers intet! Og maven er alligevel sunket omkring 12 cm fra den stod højest Kan dog godt mærke hun står nede i bækkenet for kan på ingen måde side andet end lige før det begynder at nive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Uh ja det ville være lækkert med lidt fred til at kunne tænke

Her har jeg faktisk ik de store problemer med det gør ondt.. Jeg havde niv 2 aftener i træk og derefter et enkelt i ny og næ, ellers intet! Og maven er alligevel sunket omkring 12 cm fra den stod højest Kan dog godt mærke hun står nede i bækkenet for kan på ingen måde side andet end lige før det begynder at nive

Jeg kan også tyyyydeligt mærke maven er sunket når jeg står op, en hel håndsbredde :O
Men når jeg sidder ned fylder han så meget at han igen ligger oppe ved mine ribben hehe.. Det er vidst ulempen ved at være en lille lort

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg kan også tyyyydeligt mærke maven er sunket når jeg står op, en hel håndsbredde :O
Men når jeg sidder ned fylder han så meget at han igen ligger oppe ved mine ribben hehe.. Det er vidst ulempen ved at være en lille lort

Arh jeg kan oz mærke hende højt når jeg sidder.. og hvis jeg ligger for højt med hovedet så kroppen laver et buk lige under ribbenene så er der oz ballade

Og jeg er ingen lille lort Døjer tilgengæld hverken med problemer med at spise, trække vejret eller halsbrand.. Der er en fordel ved at være en stor lort

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Arh jeg kan oz mærke hende højt når jeg sidder.. og hvis jeg ligger for højt med hovedet så kroppen laver et buk lige under ribbenene så er der oz ballade

Og jeg er ingen lille lort Døjer tilgengæld hverken med problemer med at spise, trække vejret eller halsbrand.. Der er en fordel ved at være en stor lort

Det er ikke nødvendigvis fordi du er en stor lort
Jeg har nemlig, 7-9-13 slet ikke haft halsbrand eller sure opstød eller noget af det endnu..
Når jeg viiiirkelig har været sulten og kværnet en ekstrem mængde mad, har jeg fået lidt ondt i maven af at have spist for meget
Men det er også det.. Det får jeg alligevel også til jul med julenad haha, så intet nyt der

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er ikke nødvendigvis fordi du er en stor lort
Jeg har nemlig, 7-9-13 slet ikke haft halsbrand eller sure opstød eller noget af det endnu..
Når jeg viiiirkelig har været sulten og kværnet en ekstrem mængde mad, har jeg fået lidt ondt i maven af at have spist for meget
Men det er også det.. Det får jeg alligevel også til jul med julenad haha, så intet nyt der

Uh så er du virkelig heldig når du er så lille... De andre har jo lidt af netop de problemer i flere måneder nu

Priser mig bare heldig over ik at have de problemer, stor lort eller ej

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Uh så er du virkelig heldig når du er så lille... De andre har jo lidt af netop de problemer i flere måneder nu

Priser mig bare heldig over ik at have de problemer, stor lort eller ej

Jeg var også overbevist om jeg ville blive ramt af det.. Men jeg må have en lille gud der beskytter mig mod ALT der hedder gener af graviditet, for har satme været heldig med alt heeh

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg var også overbevist om jeg ville blive ramt af det.. Men jeg må have en lille gud der beskytter mig mod ALT der hedder gener af graviditet, for har satme været heldig med alt heeh

Heldige dig

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvor hurtigt alt er gået..
Jeg bliver også student her til sommer.. Og synes det var for tre ugers tid siden at der var måååååneder til eksamenerne.. Nu er der allerede overstået tre ud af de 8...
Hvor bliver tiden af altså?!

Ja fatte det virkelig heller ik... men det er så spændende at det kommer så tæt på nu... Hvad siger din mave fornemmelse:-)

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Det siges jo man får en opblomstring på alt fra et par dage til en uge før fødslen

Gør det:-D interessant:-) var ude at cykle i fredags for første gang siden marts det har jeg ik kunne i laaaang tid... så hvis du har ret med en uge så blir det jo på fredag:-):-) mem det skal nok passe at hun kommer på tirsdag... den eneste dag hun ik skal komme:-):-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Ja fatte det virkelig heller ik... men det er så spændende at det kommer så tæt på nu... Hvad siger din mave fornemmelse:-)

Ja det bliver bare så fantastisk spændende at blive en lille familie. Vi glæder os simpelthen som en i hel***e...

Je har påfornemmelsen at jeg får et par dage over termin så jeg ikke når min kemi eksamen den 15.
Min lærer og jeg har nemlig joket lidt med at så måtte jeg jo lige tage baby med på skulderen så skulle ikke undre mig at jeg går glip af den eksamen

Hvornår tror du det bliver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.