3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg har aldrig rigtig haft mens smerter før, har aldrig kunne mærke når mens sku komme eller noget, så jeg synes det er ret træks at de skal være der kronisk nu hehe.. Og det fortsætter helt sikkert efter fødsel, ville ikke undre mig

Men hva faen, får jo en lille guldklump ud af det og er allerede nu sikker på det er det hele værd

årh ja, vær da lige heldig for en 20'er

Jeg håber da også det har været det hele værd, og at jeg glemmer hvordan det var t være gravid, eller tror jeg aldrig der kommer en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

årh ja, vær da lige heldig for en 20'er

Jeg håber da også det har været det hele værd, og at jeg glemmer hvordan det var t være gravid, eller tror jeg aldrig der kommer en mere

Jeg tror graviditeten er glemt i det øjeblik man får baby op til sig for første gang og han/hun kigger på en med de sødeste små
Øjne ...... SÅ er man solgt

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg tror graviditeten er glemt i det øjeblik man får baby op til sig for første gang og han/hun kigger på en med de sødeste små
Øjne ...... SÅ er man solgt

Tror ikke jeg kan se noget når jeg har født, for er RET sikker på at jeg kommer til at tude, rigtig meget endda

bare når jeg ser en fødsel nu så stor tuder jeg bare

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Tror ikke jeg kan se noget når jeg har født, for er RET sikker på at jeg kommer til at tude, rigtig meget endda

bare når jeg ser en fødsel nu så stor tuder jeg bare

Er det en graviditetsting eller har du altid haft let til tåre?
Der skal enoooormt meget til for at der ryger en tåre fra mig, hvis det er med følelser. Men tilgengæld hvis jeg bare er en anelse træt og gaber, så strømmer det bare ud med tåre.. Sådan har det altid været, total mærkelig krop jeg har haha

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Er det en graviditetsting eller har du altid haft let til tåre?
Der skal enoooormt meget til for at der ryger en tåre fra mig, hvis det er med følelser. Men tilgengæld hvis jeg bare er en anelse træt og gaber, så strømmer det bare ud med tåre.. Sådan har det altid været, total mærkelig krop jeg har haha

Aldrig, med mindre det var noget personligt, som død eller sådan noget

men ikke fødsler eller film, men det skal jeg love for at ændret her i graviditeten

mine øjne løber også meget i vand når eg gaber og er træt, eller hvis det blæser

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Aldrig, med mindre det var noget personligt, som død eller sådan noget

men ikke fødsler eller film, men det skal jeg love for at ændret her i graviditeten

mine øjne løber også meget i vand når eg gaber og er træt, eller hvis det blæser

Haha hvor fedt
Sys man hører om mange det sker for i løbet af graviditeten..

Anmeld

5. juni 2012

pemiro skriver:

Guuuuuuuuuud..
Det er lige gået op for mig at der kun er tre dage til termin :O
SÅdan som gået rigtigt op for mig...
Heldigvis har jeg det super, og laver stadig det samme nu, som jeg gjorde før graviditet, så har intet mod at gå over tid
Hvilket jeg sikkert kommer til...

Men jeg glæder mig til at trille med barnevognen og glæder mig til at se lillemanden... Men jeg er sjovt nok ikke utålmodig endnu - det må være mine eksamener der presser på den konto i stedet

Hvordan har i det derude? Er i ved at dø af utålmodighed? Eller er i bare fit for fight til at tage en "ekstra" tørn

Hvor er det vildt, at der pludselig kun er 3 dage tilbage. Jeg har pr. d.d 7 dage tilbage til termin og er simpelthen ved at dø af utålmodighed! Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre for at slippe længslen og utålmodigheden? 

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

*** skriver:

Hvor er det vildt, at der pludselig kun er 3 dage tilbage. Jeg har pr. d.d 7 dage tilbage til termin og er simpelthen ved at dø af utålmodighed! Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre for at slippe længslen og utålmodigheden? 

Jeg har termin imorgen og forstår det stadig ikke
Men jeg koncentrere mig selvfølgelig også om mine eksamener, så tænker at det er det der for mit vedkommende fjerner fokus.. Tror jeg får et chok når jeg rent faktisk er gået i fødsel og det virkelig skal ske haha..

Håber du finder ud af at få dæmpet din utålmodighed

Anmeld

5. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Haha hvor fedt
Sys man hører om mange det sker for i løbet af graviditeten..

det er bare sjovt at det nærmest kun er ved fødsler nu

Min søster (der er gravid) begyndte at græde fordi hun havde glemt at sætte noget revet ost i køleskabet så hun er MEGET påvirket

Anmeld

5. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

det er bare sjovt at det nærmest kun er ved fødsler nu

Min søster (der er gravid) begyndte at græde fordi hun havde glemt at sætte noget revet ost i køleskabet så hun er MEGET påvirket

Det er altså vildt at man kan reagere sådan.. Tænk engang at græde over ost.. Det er jo helt uhørt (når man ikke er styret af hormoner )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.