3 dage til termin :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja det bliver bare så fantastisk spændende at blive en lille familie. Vi glæder os simpelthen som en i hel***e...

Je har påfornemmelsen at jeg får et par dage over termin så jeg ikke når min kemi eksamen den 15.
Min lærer og jeg har nemlig joket lidt med at så måtte jeg jo lige tage baby med på skulderen så skulle ikke undre mig at jeg går glip af den eksamen

Hvornår tror du det bliver?

Åhhh det er jo så svært... nogle gange tror jeg først det blir til jul:-):-) he he men mit bedste bud er nok den 9. Men ja det er jo slet ik til at vide... kan bare mærke ay kroppen er godt igang med at forberede sig:-) men har fødselsdag på tirsdag og vi skal ha gæster hele dagen så det skal da nok passe at hun har tænkt sig at komme der:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Åhhh det er jo så svært... nogle gange tror jeg først det blir til jul:-):-) he he men mit bedste bud er nok den 9. Men ja det er jo slet ik til at vide... kan bare mærke ay kroppen er godt igang med at forberede sig:-) men har fødselsdag på tirsdag og vi skal ha gæster hele dagen så det skal da nok passe at hun har tænkt sig at komme der:-):-)

Ja så bliver det da nok der!!!
De ved jo liiiige hvordan de skal time det så de kommer når man alller mindst har tid til de kommer...

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja så bliver det da nok der!!!
De ved jo liiiige hvordan de skal time det så de kommer når man alller mindst har tid til de kommer...

He he ja lige præcis:-) men vi er tre i familien der har fødselsdag den dag så syntes godt hun må få sin egen:-):-) men nu må vi se hun fortæller mig ik så meget så hun er lidt svær at regne ud;-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

He he ja lige præcis:-) men vi er tre i familien der har fødselsdag den dag så syntes godt hun må få sin egen:-):-) men nu må vi se hun fortæller mig ik så meget så hun er lidt svær at regne ud;-)

Hold da op, det vAr da også en hel del
Ja jeg har omtrent "smerte" ved hver eneste plukkeve, og har haft det en uge nu, så jeg tvivler på det er tegn på der snarligt sker noget.. Så nu er jeg nået til at jeg ikke gider reagere på det hehe...

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Hold da op, det vAr da også en hel del
Ja jeg har omtrent "smerte" ved hver eneste plukkeve, og har haft det en uge nu, så jeg tvivler på det er tegn på der snarligt sker noget.. Så nu er jeg nået til at jeg ikke gider reagere på det hehe...

He he ja det samme her og man når lige at tænke... sp måske er det nu og så blir man snydt.... så tror bare jeg satser på at gå 14 dage over så hun kommer så langt fra min fødselsdag som muligt:-):-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

He he ja det samme her og man når lige at tænke... sp måske er det nu og så blir man snydt.... så tror bare jeg satser på at gå 14 dage over så hun kommer så langt fra min fødselsdag som muligt:-):-)

Ja nemlig..
Det fik mig dog endelig til at få pakket tasken en dag det var ret slemt, så lidt godt kom der da ud a det haha...

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Gør det:-D interessant:-) var ude at cykle i fredags for første gang siden marts det har jeg ik kunne i laaaang tid... så hvis du har ret med en uge så blir det jo på fredag:-):-) mem det skal nok passe at hun kommer på tirsdag... den eneste dag hun ik skal komme:-):-)

Det har vi jo været omkring.. Hun kommer når det passer dårligst Sådan er det bare med børn

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ja nemlig..
Det fik mig dog endelig til at få pakket tasken en dag det var ret slemt, så lidt godt kom der da ud a det haha...

He he ja og det sjoveste er jo at jeg har troet det ku være når som helst den sidste måned:-) he he så føler man sig lidt dum.nu:-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

He he ja og det sjoveste er jo at jeg har troet det ku være når som helst den sidste måned:-) he he så føler man sig lidt dum.nu:-)

Så er der da godt nok en der synes det er sjovt at drille mor hva

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Så er der da godt nok en der synes det er sjovt at drille mor hva

Åhh ja bare en smule... ved ik helt om det er dårlig opdragelse fra starten... men hvis det er tilfældet så lover det ik godt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.