lille-fisen skriver:
Jaa det blir så dejligt
Nå jeg mente bare at der allerede var så mange som havde skrevet nogle gode indlæg om det synes jeg
Og så at når i starter pb i januar/februar 2013 og du er færdig samme sommer, så er chancen der jo for at det tager noget tid inden du bliver gravid (altså det håber jeg ikke - håber den er der i første hug
). Men det er jo ikke unormalt at der kan gå 3-4 mdr -hvordan er det nu.. Mener man siger ca. 50% bliver gravide indenfor det første halve år. Nå men hele min pointe med den rodede snak er - at det måske slet ikke bliver aktuelt rigtigt at snakke uddannelse og graviditet sammen, fordi du måske alligevel ikke er særlig langt henne når du bliver færdig med udd. Og det var det jeg mente når jeg siger der måske ikke er behov for flere erfaringer (andet end måske om tidlig sygemelding eller gener i de første mdr. Af graviditet såsom kvalme osv.) - tror også jeg skrev det fordi tråden vist startede med det at have en baby samtidig med at man studerer og den snak/ erfaringer er jo så ikke længere aktuelle.
Åh ha sikke et rodet indlæg - håber du kan se hvad jeg mente haha
Held og lykke med det - håber du har en stor rund mave på den dag du har sidste eksamen 
Lillefisen jeg forstår sagtens dit indlæg
I har alle været så søde til at svarer herinde, og er kommet med jeres erfaringer og personlige meninger,- dejligt. 
-Ja du har ganske vist ret i at det ikke er sikkert at vi bliver gravide med det samme, men vi tager det som det kommer,- spændende. Det ville da ikke gøre noget at kunne tjene lidt ekstra penge i foran af vikar job, efter uddannelsen, hvis graviditen forløber ukompliceret, vel og mærke.
-Tusind tak for din erfaring, og held og lykke med PB til jer. 
Anmeld