Sibel skriver:
Dette er mit første indlæg her på siden, jeg har dog læst adskillige indlæg og artikler herinde de sidste mange måneder, da drømmen om en familie fylder enormt meget for mig. 
Jeg er 20år gammel og jeg er uddannet sosu. hjælper og jeg er på nuværende tidspunkt ved at uddanne mig til social og sundhedsassistent, jeg har altid vidst at det var mennesker jeg skulle beskæftige mig med.
Jeg har den skønneste kæreste på 27år, og til august har vi været sammen i skønne tre år. Han har fast job, igennem 10år. Vi bor i en tre værelses lejlighed og vi har en dejlig velfungerende hverdag. Men vi ønsker begge to at få vores egen lille fis, som vi kan elske ubetinget og forsøge at give det et skønt og indholdsrigt liv.
Vi venter med pb. til jeg er færdiguddannet, ( ved dog ikke om jeg holder ud så længe, er færdig til sommer næste år)
Vi synes dette er mest fornuftigt.
Jeg vil dog hører jeres mening med barn under udannelse, og om der er nogle af jer der har erfaringer med barn i en lejlighed de første par år, vel og mærke (vi har planer om huskøb på et senere tidspunkt)
Kom endelig med input, jeg har brug for nogle at snakke med om dette her, da mine veninder slet ikke er på det tidspunkt i livet.
Dette blev en lang smøre, det håber jeg ok. PÅ forhånd tak 
Fra den drømmende. 
Jeg synes jeres tanker og overvejlser lyder rigtig fornuftige.
Lejlighed eller hus - det er ikke vigtigt. Så længe man har hjerterum til den lille
Vi er selv igang med projekt baby, og har været der lææænge.
Jeg skal til at studere igen og vi vil forsætte med projektet, fordi vi simpelthen ikke tør udsætte det yderligere, når vi ikke har nemt ved det.
Nu er du snart så tæt på du er færdig, så jeg ville vente med at starte projektet, til du kan nå at afslutte uddannelsen