Miss-L86 skriver:
Jeg har ikke selv børn endnu (vi starter PB til september) Men vi bor kun i en 2 værelses lejlighed og hvis vi ikke har fundet et hus inden, så må vi indrette os her med et barn og dette ser jeg ikke noget galt i. Det skal nemlig ikke stå i vejen for at vi ønsker et barn 
Det med uddannelse, der synes jeg også det er mest fornuftigt at vente til at du er færdiguddannet, men jeg mener også at hvis det brænder så meget at du ikke kan vente, så skal I gøre det 
Det var lidt input fra mig 
Tak fro dit input miss-l86
-Hvor bliver det dog spændende for jer at starte PB op til september, held og lykke med jeres projekt.
Jeg har indset at man kan være en ligeså lykkelig familie i en lejlighed, som i et hus til to millioner, det er ikke det skal komme an på.
-Du har ret hvad angår uddannelsen, og vi satser stærkt på at starte PB, til feb. mar. måned, så jeg kan færdiggøre min uddannelse, i starten af eller midt i graviditeten, hvis alt går som planlagt vel og mærke.
Det bliver da en udfordring at vente, men på sigt vil det være den mest fornuftige løsning for os, så vi nøjes med at drømme 
Lykke til jer 
Anmeld