Jeg får sådan lyst til at svare på dit indlæg her for du virker så behagelig i din tone når du skriver

Jeg er butiks udd , jeg fik min søn under udd , jeg vil sige jeg var ung troede alt ville være smertefrit og bare kører der ud af indtil barsel , jeg blev dog klogere , da jeg bare var 9 uger henne fik jeg så mange problemer med min ryg at jeg næsten ikke kunne noget som helst , jeg passede trofast mit job , men da jeg nåede 18 graviditets uge der sagen min krop altså fra og jeg blev sygemeldt. Først 3 uger fik så lov at tage 3 skole ophold med for min læge med forudsætning for at jeg gjorder som hun sagde lagde mig ned i løbet af dagen hvilede mig sad og stod ikke for meget op. Jeg blev igen sygemeldt da jeg kom tilbage fra skole og var det resten af graviditeten .
Jeg kunne ikke have nåede at færdig gøre det inden barsel lige meget hvad .
Jeg kom tilbage i januar i år startet op med skole 14 dage væk fra min dreng for søren det var godt nok hårdt det var første gang jeg prøvede at være væk fra ham i mere end 24 timer det læs simpelthen mit livs mareridt at skulle være væk og jeg vil aldrig gøre det igen .
Jeg har lige færdig gjort min uddannelse i slutningen af april i år jeg har skrevnt afsluttende opgave imens jeg har haft en dreng som krævede min opmærksomhed så snart jeg var hjemme jeg haven arbejds tider til kl 20.30 2 gange om ugen . og ellers var jeg tidligst hjemme 18.45.
det er hårdt , det er hårdt at skrive opgavm og koncentrerede sig om den når man ønsker at bruge sin tid andre steder .
jeg ville have ventet med at få barn den dag idag hvis jeg haven vidst det var så hårdt her . jeg ved godt det ikke er ens for alle og nøgnm nyder at studere imens de har børn barn ikke mig jeg synes det har været utrolig hårdt .
men jeg os færdig idag og har bestået min eksamen ..
Anmeld