LærkesFar skriver:
det lyder super rart... Men det jo (mener jeg) jo desværre slut når alt det her starter, for så kan de jo kun selv lave og tilberede mad hvis de har et køkken, ellers skal de have udefra, eller fra en anden børnehave, vuggestue fra samme distrikt...
Ret mig endelig hvis jeg er helt galt på den 
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, forgive me

Men har alle institutioner ikke et køkken?? - de har da i hvert fald et køleskab til madpakkerne, derfor har jeg nok altid taget forgivet de også har haft et lille køkken......er dette ikke tilfældet??
Jeg ville have det rigtig dårligt med mine børn skulle have madordninger udefra - så er der jo ingen forskel i man selv smurte madpakken, andet end at vi som forældre sparede en hulens masse penge!
Jeg vil absolut give tachia ret i, at den her ordning ikke virker gennemtænkt, kun som et nyt sted for kommunnen at indhente nogle penge......! Jeg syntes det er så frækt, at de sætter priserne så meget op om måneden...undskyld mig, men de 3772.- kr jeg betaler allerede nu, kan jeg altså godt mærke om måneden...og så skal jeg til at betale mere....

For at kunne betale de 3772.- kr skal jeg ud at tjene næsten 8000.- kr - det er jo en hel månedsløn for mange.....syntes det er tyveri!
Lone
Anmeld