Søster og jeg er begge gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Helloo

Chel1992 skriver:

Kan på et punkt se du måske reagere lidt i jalousi fordi du lige præcis tabte for ikke så længe siden og tankerne om evt. graviditet uden for livmoren måske gør at du inderst inde syntes det er lidt snyd især fordi du siger hun gør ting du ikke ville mene var acceptabelt men at du tabte og hun forsat er gravid

Det er godt du er blevet mere afslappet og er blevet glad på din søsters vegne  

Krydser fingre for at bebs bliver der denne gang og der ikke er noget galt

Tjaa. Håber bare at spiren bliver.. Også må vi tage den derfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

henh01

Hejsa

Villle bare fortælle at jeg har en kusine på min mors side og en på min fars side som begge er samme årgang som jeg. Og det var FEDT! Vi har altid gået på skole sammen osv (den ene i klassen under mig og den anden i modsatte klasse)

Jeg snakekr ikke så tit med dem længere men når vi mødes så er vi lige så tætte som før i tiden..

Anmeld

29. maj 2012

Kofoed.

Nu er der kun fire dages forskel på anastasia og hendes fætter, tre dage i termin. Derudover kan hendes næste kusine komme hvert øjeblik, fun fact, hun blev lavet imens jeg lå i fødsel synes ikke det er noget problem overhovedet.

Men til de andre ting, du kan alligevel ikke gøre noget, hun bestemmer selv, hvad hun vil, desuden hun kan da kun lige ha fundet ud af det, så hvorfra ved du, at hun vil drikke alkohol?

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Kofoed. skriver:

Nu er der kun fire dages forskel på anastasia og hendes fætter, tre dage i termin. Derudover kan hendes næste kusine komme hvert øjeblik, fun fact, hun blev lavet imens jeg lå i fødsel synes ikke det er noget problem overhovedet.

Men til de andre ting, du kan alligevel ikke gøre noget, hun bestemmer selv, hvad hun vil, desuden hun kan da kun lige ha fundet ud af det, så hvorfra ved du, at hun vil drikke alkohol?

jamen i hendes sidste graviditet drak hun en omkring uge 20.. og en lidt senere..

Anmeld

29. maj 2012

K&S

Louise17 skriver:

jamen i hendes sidste graviditet drak hun en omkring uge 20.. og en lidt senere..

1 genstand - 2 gange i graviditeten? Det sker der jo ikke noget ved

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

K&S skriver:

1 genstand - 2 gange i graviditeten? Det sker der jo ikke noget ved

Nej men for mig er det mere princippet

Anmeld

29. maj 2012

K&S

Louise17 skriver:

Nej men for mig er det mere princippet

Det er jo din holdning til det, din søster har en anden (og for mig mere afslappet) holdning til det - mennesker er forskellige

Anmeld

29. maj 2012

Kofoed.

Louise17 skriver:

Jeg drak mig skide fuld to gange, dig begge inden vi viste jeg var gravid (blev det mellem jul og nytår). Og efterfølgende sammenlagt to glas vin. Det tager de ikke skade af.

Rygning er noget forbandet noget, men hun kan åbenbart ikke tilsidesætte det behov, men sådan er det med nogen.

Har de stadig kommunen tæt ind over? For de burde tage en samtale med dem omkring en ny graviditet og baby, når de allerede har en der er tvangsfjernet.

Håber du er kommet dig i over chokket og jalousien, kender den, men hvor kan de få det skide godt sammen senere hen.

Anmeld

29. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?

Jeg har en fætter der er 20 dage yngre end mig- født i hver vores måned. Jeg har aldrig kunne finde noget dårligt på det, indtil Vi kom i klasse sammen, da de flyttede til samme lille by. Og Vi derfor også skulle bestemme hvilken dag Vi ville konfirmeres, for ikke at skulle det samme dag. Men ellers er det gået meget smertefrit..

Der er stort set samme alders forskel på min lillebror og min kusine- Der var det også samme klasse de første par år. Men ingen problemer til konfirmationen, da hun på det tidspunkt hørte til et andet sogn via sin skole..

Så glæd dig over det !!

Synes dog det er noget sippet mht hendes drikkelse af cola og kaffe!

Anmeld

29. maj 2012

norenberg

Syntes du skulle nyde at kunne dele det med din søster, og så kan i evt lave noget hyggeligt sammen mens i har barsel...ved mit andet barn havde jeg termin samme dag som min brors kone og vi delte glæderne sammen desværre mistede hun halvvejs....men da vi så skulle have nr 3 var hun gravid igen og vi fulgte spændt hinanden igen....jeg var så sat til 3 mdr senere end hende men føder så for tidlig så der blev kun 3 dage mellem de to fætre og syntes det er herligt og de har rigtig meget glæde af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.