Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er du ikke kun 4+3? Din søster har da testet tidlig positiv så.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babydk skriver: Er du ikke kun 4+3? Din søster har da testet tidlig positiv så.
Ja men det har hun også
Tak for svarene piger
Louise17 skriver: Hej piger! Må godt sige at jeg er chokket over jeres svar. Mit forhold til hende er ikke særlig godt for det første.. Hendes andet barn er tvangsfjernet fordi deres hygiejne er af lort til, deres lejl er beskidt, hun får vilde flips, går hende hele tiden fra sin kæreste. Og en af grundene til de får barnet er fordi de tror det vil bringe deres datter tilbage Jeg elsker min søster overalt på jorden, og ønsker det bedste for hende. Og da jeg skrev debatten var jeg rimlig sur. Men selvfølgelig det er hendes liv, og deres valg om de vil ha et barn. Jeg synes bare at det er ekstra hård fordi jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt (mulig g udenfor livmoder) Så det ikke for at være egoistisk, men for at være ærlig ville jeg elske hvis hun bare var 2 uger mindre end mig..... Og det er min personlige mening. Jeg skal ikke bestemme over deres liv,men jeg kan ikke ændre mine følelser. Men håber da at disse graviditeter får os tættere sammen.
Hej piger!
Må godt sige at jeg er chokket over jeres svar. Mit forhold til hende er ikke særlig godt for det første..
Hendes andet barn er tvangsfjernet fordi deres hygiejne er af lort til, deres lejl er beskidt, hun får vilde flips, går hende hele tiden fra sin kæreste. Og en af grundene til de får barnet er fordi de tror det vil bringe deres datter tilbage
Jeg elsker min søster overalt på jorden, og ønsker det bedste for hende. Og da jeg skrev debatten var jeg rimlig sur. Men selvfølgelig det er hendes liv, og deres valg om de vil ha et barn.
Jeg synes bare at det er ekstra hård fordi jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt (mulig g udenfor livmoder)
Så det ikke for at være egoistisk, men for at være ærlig ville jeg elske hvis hun bare var 2 uger mindre end mig..... Og det er min personlige mening.
Jeg skal ikke bestemme over deres liv,men jeg kan ikke ændre mine følelser. Men håber da at disse graviditeter får os tættere sammen.
med det du skriver nu, ville jeg ikke være ked af at det er så tæt på hinanden, men mere bekymret for det nye barn, da det ikke lyder som at hun magter den store opgave det er at være mor.
Jeg var gravid samtidigt med min svigerinde, og pigerne kom med 13 dages mellemrum..... De har bare sååååå meget glæde af hinanden, og de kan nærmest ikke undvære hinanden
De går i klasse sammen, og ser så hinanden HVER dag, men men men det er slet ikke nok, de vil også lege sammen efter skole og i weekenden
Så nyd at I får børn, der kan få stor glæde af hinanden. Bliv ved med at være dig selv, gør det du finder rigtigt, måske din søster pludseligt "vågner op" og følger din gode linie, ellers lad hende styre det selv....
Maja84 skriver: Det er da kun dejligt i kan dele alle glæderne, og sikker på de 2 små vil få masser af glæde af hinanden
Det er da kun dejligt i kan dele alle glæderne, og sikker på de 2 små vil få masser af glæde af hinanden
Kathepige skriver: Ja, du er sippet og egoistisk. Kan kun tilslutte de andre pigers svar med at du burde glædes over at i kan dele denne oplevelse. Det virker som en umoden reaktion og lidt som den lille pige der stamper i gulvet fordi hun ikke får sin vilje.. Ja undskyld. Det lyder måske lidt hårdt, men det er min mening. Og synes måske, du skylder din søster en undskyldning for den reaktion, hun formentlig har bidt mærke i
Ja, du er sippet og egoistisk. Kan kun tilslutte de andre pigers svar med at du burde glædes over at i kan dele denne oplevelse.
Det virker som en umoden reaktion og lidt som den lille pige der stamper i gulvet fordi hun ikke får sin vilje..
Ja undskyld. Det lyder måske lidt hårdt, men det er min mening.
Og synes måske, du skylder din søster en undskyldning for den reaktion, hun formentlig har bidt mærke i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128