Søster og jeg er begge gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Solstrålebørn

FrkT skriver:

For det første synes jeg i grove træk ikke du skal blande dig i hvordan din søster "opfører" sig i sin graviditet... lad det være hendes sag.

For det andet... det kan godt være det er træls for dig lige nu. Men jeg er lykkelig på dit ufødte barns og din søsters ufødte barns vegne, da de vil kunne få SÅ meget glæde af hinanden.

Jeg har selv en kusine, som er 17 dage yngre end mig, og hun har været som en søster for mig hele mit liv - faktisk TÆTTERE end en søster i lange perioder, netop fordi vi var så tæt på hinanden aldersmæssigt, og derudover er vi også meget ens personlighedsmæssigt, og det kan jeres børn jo også meget vel risikere at blive, da de jo kommer til at dele nogle gener..

Det at din søster skal have et barn bør ikke ødelægge det for dig. Det er stadig din første graviditet (lyder det da til?), og det bliver ikke mindre stort af at din søster også er gravid. Når I er så tæt på hinanden i graviditeten kan I måske oven i købet få glæde af hinanden og dele jeres graviditeter med hinanden.

Jeg tror jeg ville vælge at se alle de positive ting i det. For som jeg ser det er der næsten udelukkende positive ting ved det 

Her erklære jeg mig også enig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Helloo

Hej piger!

Må godt sige at jeg er chokket over jeres svar. Mit forhold til hende er ikke særlig godt for det første.. 

Hendes andet barn er tvangsfjernet fordi deres hygiejne er af lort til, deres lejl er beskidt, hun får vilde flips, går hende  hele tiden fra sin kæreste. Og en af grundene til de får barnet er fordi de tror det vil bringe deres datter tilbage 

Jeg elsker min søster overalt på jorden, og ønsker det bedste for hende. Og da jeg skrev debatten var jeg rimlig sur. Men selvfølgelig det er hendes liv, og deres valg om de vil ha et barn. 

Jeg synes bare at det er ekstra hård fordi jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt (mulig g udenfor livmoder)

Så det ikke for at være egoistisk, men for at være ærlig ville jeg elske hvis hun bare var 2 uger mindre end mig..... Og det er min personlige mening. 

Jeg skal ikke bestemme over deres liv,men jeg kan ikke ændre mine følelser. Men håber da at disse graviditeter  får os tættere sammen. 

Anmeld

29. maj 2012

chael

Ja!! Vildt sippet.

Men jeg hAr nok også et helt andet syn på det.

Jeg har mere eller mindre, hver gang jeg har været gravid, været det samtidig med en svigerinde.

Og jeg har nydt det. Nydt at have en i familien at dele graviditet med, det nye barn. Også er man ikke den eneste der sidder tilbage og ammer, eller med et lille barn på armen.

Ny her da jeg fødte nr. 3, fødte min bror kone 3 uger efter. Det har været fantastisk at have en at følges med. Og de kan forhåbenligt få meget glæde af hinandnen.

Sådan er det når man er flere kvinder i en familie der er i den fødedygtige alder.

Men hvis I ikke kan sammen og hader hinanden, kan jeg godt se det må være surt.

Men hvis det bare er fordi du ikke får opmærksomheden alene, så synes jeg det er meget sippet!!

*C

Anmeld

29. maj 2012

chael

Ja!! Vildt sippet.

Men jeg hAr nok også et helt andet syn på det.

Jeg har mere eller mindre, hver gang jeg har været gravid, været det samtidig med en svigerinde.

Og jeg har nydt det. Nydt at have en i familien at dele graviditet med, det nye barn. Også er man ikke den eneste der sidder tilbage og ammer, eller med et lille barn på armen.

Ny her da jeg fødte nr. 3, fødte min bror kone 3 uger efter. Det har været fantastisk at have en at følges med. Og de kan forhåbenligt få meget glæde af hinandnen.

Sådan er det når man er flere kvinder i en familie der er i den fødedygtige alder.

Men hvis I ikke kan sammen og hader hinanden, kan jeg godt se det må være surt.

Men hvis det bare er fordi du ikke får opmærksomheden alene, så synes jeg det er meget sippet!!

*C

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Louise17 skriver:

Hej piger!

Må godt sige at jeg er chokket over jeres svar. Mit forhold til hende er ikke særlig godt for det første.. 

Hendes andet barn er tvangsfjernet fordi deres hygiejne er af lort til, deres lejl er beskidt, hun får vilde flips, går hende  hele tiden fra sin kæreste. Og en af grundene til de får barnet er fordi de tror det vil bringe deres datter tilbage 

Jeg elsker min søster overalt på jorden, og ønsker det bedste for hende. Og da jeg skrev debatten var jeg rimlig sur. Men selvfølgelig det er hendes liv, og deres valg om de vil ha et barn. 

Jeg synes bare at det er ekstra hård fordi jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt (mulig g udenfor livmoder)

Så det ikke for at være egoistisk, men for at være ærlig ville jeg elske hvis hun bare var 2 uger mindre end mig..... Og det er min personlige mening. 

Jeg skal ikke bestemme over deres liv,men jeg kan ikke ændre mine følelser. Men håber da at disse graviditeter  får os tættere sammen. 

Det skrev du ikke noget om da oprettede tråden, hvis det var med, så vi nok anderledes på det.... 

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Solstrålebørn skriver:

Det skrev du ikke noget om da oprettede tråden, hvis det var med, så vi nok anderledes på det.... 

Ja troede skrev i surhed, og det skulle gå hurtig grundet vi skulle se fødsels program 

Anmeld

29. maj 2012

come2

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?

Jeg synes ærlig talt ikke du kan være det bekendt.

Vær dog glad på din søsters vejne. 

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Solstrålebørn skriver:

Nemlig ..

Anmeld

29. maj 2012

Helloo

Jeg er altså utrolig glad på hendes vegne, men igen skrev i surhed...

Og jeg håber det lykkeds dem at beholde barnet denne  her gang 

Er også bare bange for at min graviditet slutter (det er knap en månede siden jeg mistede sidst) og nu der snak om en mulig g udenfor livmoderen.. 

Anmeld

29. maj 2012

mpr

Louise17 skriver:

Jeg er altså utrolig glad på hendes vegne, men igen skrev i surhed...

Og jeg håber det lykkeds dem at beholde barnet denne  her gang 

Er også bare bange for at min graviditet slutter (det er knap en månede siden jeg mistede sidst) og nu der snak om en mulig g udenfor livmoderen.. 

Kan på et punkt se du måske reagere lidt i jalousi fordi du lige præcis tabte for ikke så længe siden og tankerne om evt. graviditet uden for livmoren måske gør at du inderst inde syntes det er lidt snyd især fordi du siger hun gør ting du ikke ville mene var acceptabelt men at du tabte og hun forsat er gravid

Det er godt du er blevet mere afslappet og er blevet glad på din søsters vegne  

Krydser fingre for at bebs bliver der denne gang og der ikke er noget galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.