Søster og jeg er begge gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Troldemommi

Jeg syntes du er lidt sippet og egoistisk, hvorfor er det lige din søster ikke må få en baby og du må??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

jydeinden

Muhmi skriver:

Tjaa, jeg ville sige du er sippet, men det kan godt være at jeg er ene om det... Men at du ligefrem begynder at tudebrøle over at din søster er gravid fordi DU vil have alt opmærksomheden for dig selv, er i mine øjne utrolig barnligt...

Og hvad din søster gør med hendes gravide mave kommer sådan set ikke dig ved, du kan jo sidde og stråle med glorien og vide at du har gjort det der bliver anbefalet og så er den ikke længere...

Jeg synes måske du skulle tage og overveje hvor hyggeligt det kunne gå hen og blive at, have én at dele denne oplevelse med og at jeres børn bliver lige gamle er da super, så kan de jo nyde rigtig godt af hinanden som legekammerater... Hvis du da ellers har tænkt dig at tilgive din søster for at have et liv der ikke drejer sig rundt om dig...

Ja sorry, det bliver hårdt det her, men jeg synes altså du burde tage dig lidt sammen...

Anmeld

29. maj 2012

Hvem?

Muhmi skriver:

Tjaa, jeg ville sige du er sippet, men det kan godt være at jeg er ene om det... Men at du ligefrem begynder at tudebrøle over at din søster er gravid fordi DU vil have alt opmærksomheden for dig selv, er i mine øjne utrolig barnligt...

Og hvad din søster gør med hendes gravide mave kommer sådan set ikke dig ved, du kan jo sidde og stråle med glorien og vide at du har gjort det der bliver anbefalet og så er den ikke længere...

Jeg synes måske du skulle tage og overveje hvor hyggeligt det kunne gå hen og blive at, have én at dele denne oplevelse med og at jeres børn bliver lige gamle er da super, så kan de jo nyde rigtig godt af hinanden som legekammerater... Hvis du da ellers har tænkt dig at tilgive din søster for at have et liv der ikke drejer sig rundt om dig...

Ja sorry, det bliver hårdt det her, men jeg synes altså du burde tage dig lidt sammen...

Anmeld

29. maj 2012

Lotus86

Nu handler en graviditet jo (forhåbentlig ikke) om at få opmærksomhed fra familie og venner, så jeg synes du skulle tælle til 10, og så tænke over hvor dejligt det er, at du har en du kan dele det hele med. Jeg ville elske at have en søster at være gravid sammen med

Anmeld

29. maj 2012

Fenja09

Undrede mig faktisk over den "sure smiley" i overskriften, troede det var en fejl  Jeg ville da nyde, hvis min søster og jeg kunne gå og være gravide sammen. For det første ville man have en god sparringspartner, og for det andet ville de to børn bare have så meget glæde af hinanden senere hen i livet.

Og ja, jeg synes slet ikke at du skal gå og bekymrer dig eller blande dig i, hvordan din søster er under hendes graviditet, eller hvad hun indtager. Synes kun at du skal koncenterer dig om dig selv og din bebs i maven

/Fenja

Anmeld

29. maj 2012

Levi&LilysMor

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?

Tror kun det er nu du er sådan, det er ikke så slemt senere

At hun så har valgt at ryge, drikke osv kan du ikke gøre så meget andet ved end at minde hende om at det jo ikke er så sundt for baby, men ikke andet... Koncentrer du dig om dig selv og dit kommende barn, at du så ikke gør disse ting gør dig bare mere fornuftig

Anmeld

29. maj 2012

FruK

Fenja09 skriver:

Undrede mig faktisk over den "sure smiley" i overskriften, troede det var en fejl  Jeg ville da nyde, hvis min søster og jeg kunne gå og være gravide sammen. For det første ville man have en god sparringspartner, og for det andet ville de to børn bare have så meget glæde af hinanden senere hen i livet.

Og ja, jeg synes slet ikke at du skal gå og bekymrer dig eller blande dig i, hvordan din søster er under hendes graviditet, eller hvad hun indtager. Synes kun at du skal koncenterer dig om dig selv og din bebs i maven

/Fenja

Anmeld

29. maj 2012

Flødebollen

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Ja, du er sippet og egoistisk. Kan kun tilslutte de andre pigers svar med at du burde glædes over at i kan dele denne oplevelse.

Det virker som en umoden reaktion og lidt som den lille pige der stamper i gulvet fordi hun ikke får sin vilje..

Ja undskyld. Det lyder måske lidt hårdt, men det er min mening.

Og synes måske, du skylder din søster en undskyldning for den reaktion, hun formentlig har bidt mærke i

Anmeld

29. maj 2012

Mor-til-asta-09

Louise17 skriver:

ja jeg synes absolut du er sippet. Må da være super skønt at have en og dele de forskellige ting i en graviditet med. Hun er vel glad på dine vegne, så synes også du skal være det på hendes.

Anmeld

29. maj 2012

Mother-love

Jeg synes nu at det er ret fedt at i får børn som har samme alder. De vil få rigtig meget glæde af hinanden. Men kan på nogen områder godt forstå dig. For jeg må da indrømme at jeg er super glad for at jeg har fået det første barn i familien. Det er jeg utrolig stolt af. Trods en søster der er tre år ældre end mig. Og en lillebror på 20
Og så forstår jeg godt at du tænker sådan om hende angående at hun er ligeglad. Jeg røg før jeg blev gravid og drak ekstremt meget cola. Men begge ting røg på hylden da jeg fandt ud af jeg var gravid. Dog har jeg fået tre shots bailey igennem hele min graviditet. Ikke på samme tid. Jeg synes det er okay så længe det ikke er mere. Men tænker at hvis man har behov for at drikke en øl så drik en uden alkohol da smagen stortset er den samme.

Og så lige et til dig. Håber du acceptere med tiden at i skal have barn næsten samme tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.