For det første synes jeg i grove træk ikke du skal blande dig i hvordan din søster "opfører" sig i sin graviditet... lad det være hendes sag.
For det andet... det kan godt være det er træls for dig lige nu. Men jeg er lykkelig på dit ufødte barns og din søsters ufødte barns vegne, da de vil kunne få SÅ meget glæde af hinanden.
Jeg har selv en kusine, som er 17 dage yngre end mig, og hun har været som en søster for mig hele mit liv - faktisk TÆTTERE end en søster i lange perioder, netop fordi vi var så tæt på hinanden aldersmæssigt, og derudover er vi også meget ens personlighedsmæssigt, og det kan jeres børn jo også meget vel risikere at blive, da de jo kommer til at dele nogle gener..
Det at din søster skal have et barn bør ikke ødelægge det for dig. Det er stadig din første graviditet (lyder det da til?), og det bliver ikke mindre stort af at din søster også er gravid. Når I er så tæt på hinanden i graviditeten kan I måske oven i købet få glæde af hinanden og dele jeres graviditeter med hinanden.
Jeg tror jeg ville vælge at se alle de positive ting i det. For som jeg ser det er der næsten udelukkende positive ting ved det 
Anmeld