Søster og jeg er begge gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.236 visninger
60 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Helloo

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søster var også gravid samtidig som mig - fødte dog 5 mdr. efter. Synes bare det var skønt, at have en at dele det med. Nyd du hellere, at du er gravid med din søster samtidig og at børnene vil få så meget glæde af hinanden.

Hvad din søster gør under sin graviditet kan du ikke blande dig i - men for mig lyder hun meget umoden.

Anmeld

29. maj 2012

Kit

Jeg er så enig med MoarHvidovre. Nyd at I kan dele en masse oplevelser og støtte hinanden. Min svigerinde og jeg var gravide samtidig - hun fødte 5 måneder før mig - og børnene har så meget glæde af hinanden. (vi havde oprindeligt termin med 1½ måneds mellemrum, men jeg fik en SA)

At hun så gør en del, der ikke er acceptabelt hos (eller mig for den sags skyld) kan du ikke bestemme over. Måske du kan inspirere til, at du holder op, hvis hun ikke ved bedre.

Håber du får en god graviditet.

Tror forresten det er en meget naturlig reaktion, at man lige skal lade nyheden bundfælde sig.

Anmeld

29. maj 2012

vitapigen

Jeg synes du er sippet... Du skal da kun være glad for at de 2 kan vokse op sammen De får jo sindsygt meget ud af hinanden

Men det lyder til at hun er meget umoden, men du kan desværre ikke bestemme hvad hun må og ikke må....

Anmeld

29. maj 2012

FrkT

For det første synes jeg i grove træk ikke du skal blande dig i hvordan din søster "opfører" sig i sin graviditet... lad det være hendes sag.

For det andet... det kan godt være det er træls for dig lige nu. Men jeg er lykkelig på dit ufødte barns og din søsters ufødte barns vegne, da de vil kunne få SÅ meget glæde af hinanden.

Jeg har selv en kusine, som er 17 dage yngre end mig, og hun har været som en søster for mig hele mit liv - faktisk TÆTTERE end en søster i lange perioder, netop fordi vi var så tæt på hinanden aldersmæssigt, og derudover er vi også meget ens personlighedsmæssigt, og det kan jeres børn jo også meget vel risikere at blive, da de jo kommer til at dele nogle gener..

Det at din søster skal have et barn bør ikke ødelægge det for dig. Det er stadig din første graviditet (lyder det da til?), og det bliver ikke mindre stort af at din søster også er gravid. Når I er så tæt på hinanden i graviditeten kan I måske oven i købet få glæde af hinanden og dele jeres graviditeter med hinanden.

Jeg tror jeg ville vælge at se alle de positive ting i det. For som jeg ser det er der næsten udelukkende positive ting ved det 

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

FrkT skriver:

For det første synes jeg i grove træk ikke du skal blande dig i hvordan din søster "opfører" sig i sin graviditet... lad det være hendes sag.

For det andet... det kan godt være det er træls for dig lige nu. Men jeg er lykkelig på dit ufødte barns og din søsters ufødte barns vegne, da de vil kunne få SÅ meget glæde af hinanden.

Jeg har selv en kusine, som er 17 dage yngre end mig, og hun har været som en søster for mig hele mit liv - faktisk TÆTTERE end en søster i lange perioder, netop fordi vi var så tæt på hinanden aldersmæssigt, og derudover er vi også meget ens personlighedsmæssigt, og det kan jeres børn jo også meget vel risikere at blive, da de jo kommer til at dele nogle gener..

Det at din søster skal have et barn bør ikke ødelægge det for dig. Det er stadig din første graviditet (lyder det da til?), og det bliver ikke mindre stort af at din søster også er gravid. Når I er så tæt på hinanden i graviditeten kan I måske oven i købet få glæde af hinanden og dele jeres graviditeter med hinanden.

Jeg tror jeg ville vælge at se alle de positive ting i det. For som jeg ser det er der næsten udelukkende positive ting ved det 

Helt enig !  

Anmeld

29. maj 2012

Pinkrose

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Altså min søster første en lille pige 5 dage før mig og min bror fik en lille pige 3 dage efter mig.

Så 3 niecer på 8 dage. Og jeg var utrolig glad for at være gravid samtidig som dem, man kan dele en masse ting, alle de spørgsmål og div ting man mærker i kroppen. Jeg syntes det var super hyggeligt, i jo man er jo altid lidt uenige om hvordan man opdrager og sådan er det jo bare.

Ang fødselsdage, så holdte vi det 3 weekenden i træk og igen det er fint nok, ungerne fik set hinanden og hyggede.

I min familie er vi 6 der har i november og der ses vi os hver eneste weekend og sådan er det jo med familie

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

Louise17 skriver:

Syntes bare du skal nyde at have en og dele med.. Det andet er lidt noget pjat efter min mening..

Og så syntes jeg hun er lidt et fjols, hårdt sagt ja.. Men det må desværre være hendes sag. Kan man ikke blande sig i .. Jeg syntes også min søster skulle stoppe med at ryge. Men kan man altså bare ikke bestemme  

Anmeld

29. maj 2012

MinNoah

Jeg ville da nyde hvis min søster og jeg kunne være gravide samtidige!! Og jeg håber lidt på det sker en dag....

Forstår slet ikke du ser det som et problem?!

Anmeld

29. maj 2012

mth1987

Min søster og jeg var også gravide sammen tid og der er to mdr i mellem. De har bare så meget glæde af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.