Søster og jeg er begge gravide :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

morethanperfect

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?

Hmm ..

Min svigerinde er også gravid og må indrømme jeg reagerede på samme måde som dig  Ved ik hvorfor .. 

Men mine pap brødre skal være fædre igen hhv. til Juli og sep. Og jeg har også termin i sep. så det syns jeg bare er skønt ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

anja89

Louise17 skriver:

Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 

Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris.. 

Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..

Mig og min søster var også gravide sammentidig med begge mine graviditeter.Dog er der 5 uger mellem vores men jeg nød at gå sammen med min søster begge gange (det var ikke planlagt at vi skulle gå sammen) så i stedet for at føle det som noget skidt at jeg ikke skulle gå med glæden og opmærksomheden om en gravilitet alene valgte jeg at nyde at vi kunne vente os sammen, shoppe tøj til dem dele vores gravilitets problemer sammen..Da vi så havde født havde vi jo også hinanden til at dele barslen med og kunne så tage ud og hygge med de små pus.. Idag har begge hold (vi har gået to gange sammen) det bare så dejligt når vi ses for der er en jævnaldrende at lage med, min søster har så også en større dreng ( 13 måneder ældre end min store pige og min søsters mellem dreng) og de tre store nyder hinanden når de ses..Så se på de positive ting i det også selv om din søster vælger at gøre ting man fraråder og du ikke vil gøre..Alle er forskellige men alligevel gør man sit bedste

Anmeld

29. maj 2012

mor2011_

Louise17 skriver:

surt kender det godt min søster fødte den samme dag som mig(men ikke i det samme år) og det er vild surt

Anmeld

29. maj 2012

ønskebørn74

Louise17 skriver:

tænk lige en skøn barsel du får.. social hygge med de små, shoppeture.. altid en at tale med, at kunne søge råd hos hinnanden.. ville ønske, det var mig og min søster!!!

Anmeld

29. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

mit første barn fik jeg 2 mdr. før min svigerinde - mit yngste 14 dage efter min søster. Det var fantastisk - de har så stor glæde af hinanden.

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i dit dilemma, medmindre du ikke har et godt forhold til din søster ? Hvordan hun vælger at opføre sig under sin graviditet kan du være ligeglad med, blot tænke at det er godt du ved bedre.

Anmeld

29. maj 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Tjaa, jeg ville sige du er sippet, men det kan godt være at jeg er ene om det... Men at du ligefrem begynder at tudebrøle over at din søster er gravid fordi DU vil have alt opmærksomheden for dig selv, er i mine øjne utrolig barnligt...

Og hvad din søster gør med hendes gravide mave kommer sådan set ikke dig ved, du kan jo sidde og stråle med glorien og vide at du har gjort det der bliver anbefalet og så er den ikke længere...

Jeg synes måske du skulle tage og overveje hvor hyggeligt det kunne gå hen og blive at, have én at dele denne oplevelse med og at jeres børn bliver lige gamle er da super, så kan de jo nyde rigtig godt af hinanden som legekammerater... Hvis du da ellers har tænkt dig at tilgive din søster for at have et liv der ikke drejer sig rundt om dig...

Ja sorry, det bliver hårdt det her, men jeg synes altså du burde tage dig lidt sammen...

Anmeld

29. maj 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Muhmi skriver:

Tjaa, jeg ville sige du er sippet, men det kan godt være at jeg er ene om det... Men at du ligefrem begynder at tudebrøle over at din søster er gravid fordi DU vil have alt opmærksomheden for dig selv, er i mine øjne utrolig barnligt...

Og hvad din søster gør med hendes gravide mave kommer sådan set ikke dig ved, du kan jo sidde og stråle med glorien og vide at du har gjort det der bliver anbefalet og så er den ikke længere...

Jeg synes måske du skulle tage og overveje hvor hyggeligt det kunne gå hen og blive at, have én at dele denne oplevelse med og at jeres børn bliver lige gamle er da super, så kan de jo nyde rigtig godt af hinanden som legekammerater... Hvis du da ellers har tænkt dig at tilgive din søster for at have et liv der ikke drejer sig rundt om dig...

Ja sorry, det bliver hårdt det her, men jeg synes altså du burde tage dig lidt sammen...

Anmeld

29. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Louise17 skriver:

min kærestes søster var også gravid samtidig. (10dages forskel) Jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være noget negativt. Det er dejligt at have en at følges med. Dit barn vil også sætte pris på at der altid vil være en legekammerat. Især til de "kedelige" famliearrangementer.

Det er selvfølgelig kedeligt hvis de får fødsesldag samme dag, men jeg tror nu ikke børnene vil have noget imod det. Glæd dig over at de måske får et super godt venskab

Anmeld

29. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnjaM skriver:

må erklære mig fuldstændig enig her.

Anmeld

29. maj 2012

th

Louise17 skriver:

JJeOmg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 

Jeg kan godt forstå dig. Jeg fødte en uge før min bror kone og hele graviditeten var træls før alle der ringede skulle lige hører til hende også. Og få jeg havde født snakkede de alle om hvornår hun så fødte øv ville gerne have det kun var os de så til få det altid har været de andre så kan godt forstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.