Louise17 skriver:
Omg. Er så frus.. Min søster og jeg er begge gravide. Jeg er maks 5 dage længere henne 
Synes ikke at det er fedt overhovedet. Vil ha glæden, og mit barns fødselsdag for sig selv. Og ikke kusinen/fætteren et par dage efter 
Blev så chokket at jeg løb ud på min mors toilet, og hylede som en stukken gris..
Og hun gør bare alt hva jeg er imod i en graviditet : Ryger (MANGE!) kaffe (Faktisk kun Cola og kaffe) Og kan finde på at drikke en bajer..
Årh tøser.. Er jeg bare sippet eller ?
Tjaa, jeg ville sige du er sippet, men det kan godt være at jeg er ene om det... Men at du ligefrem begynder at tudebrøle over at din søster er gravid fordi DU vil have alt opmærksomheden for dig selv, er i mine øjne utrolig barnligt...
Og hvad din søster gør med hendes gravide mave kommer sådan set ikke dig ved, du kan jo sidde og stråle med glorien og vide at du har gjort det der bliver anbefalet og så er den ikke længere...
Jeg synes måske du skulle tage og overveje hvor hyggeligt det kunne gå hen og blive at, have én at dele denne oplevelse med og at jeres børn bliver lige gamle er da super, så kan de jo nyde rigtig godt af hinanden som legekammerater... Hvis du da ellers har tænkt dig at tilgive din søster for at have et liv der ikke drejer sig rundt om dig...
Ja sorry, det bliver hårdt det her, men jeg synes altså du burde tage dig lidt sammen... 
Anmeld