familien krakelere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

I kan søge hjælp hos jeres kommune. De har pligt til at give jer anonym rådgivning. Så du behøver ikke oplyse hvem du er. Men hjælpe dig, det skal de og det kan de

Håber det snart ser lysere ud for jer!

tak det vil jeg undersøge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

min datter på 9 år ødelægger hele familien! Jeg er udkørt, træt og sur konstant!

Hvis der ikke er det ene galt, så er der det andet galt. Hun forstår ikke et nej og hun vil ikke ligge sig til at sove. -sådan er det 6 ud af 7dage

Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har haft en hyggelig dag sammen, uden uvenskab, skaberier og gråd.

Jeg kan ikke klare mere nu! Jeg er kørt helt derud hvor jeg tænker mit liv ville være bedre hvis jeg var på en øde ø, helt alene!

Hvad kan jeg gøre? Familien falder fra hinanden og lillesøster er så medtaget af al den uvenskab der raserer i familien....

Prøv at vend den om..

Hvordan ville du have det, hvis du var en 9-årig pige, hvis mor var træt, udkørt og sur konstant. Hun kan sikkert heller ikke huske hvornår i sidst havde en hyggelig dag sammen, uden uvenskab, skaberier og gråd..

Anmeld

27. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

tak det vil jeg undersøge

Gør det De kan måske se tingene fra en anden vinkel end i selv gør. Håber det kan hjælpe!

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

vi har også prøvet med konsekvens. Og ironi er umuligt eftersom hun bliver ved og ved og ved!

HUn siger hele tiden MOAR MOAR indtil hun får et svar!
Vi var til fødselsdag forleden og der drev hun også hele familien til vanvid! Nogen gange tror jeg der er noget galt med hende, det kan umuligt være normalt når man opfører sig sådan!!!

I giver hende hele ironi smøren, når hun går i gang? "ja søde skat, nu er du jo på grænsen til at dø, da jeg ikke ville har tid til dig i to minutter. Hvad vil du sige, deres højhed?" Altså virkelig derud, hvor hun synes i er pisse undsvage og pinlige. Men balancen kan godt blive svær, for hun skal jo stadig føle i tager hende seriøst... Ja,.

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

ja det gør vi hele tiden. Og det ender altid med at der bliver lovet guld og grømme skove men intet bliver holdt.

Vi har forsøgt med belønningssystem, men det virker tilsyneladende heller ikke. Jeg er ved at gå til!!!

Kan pludselig godt forstå at folk vælger at anbringe sine børn uden for hjemmet.

tror bare det er vigtigt at holde fast i de konsekvenser man laver indtil det er kommet ind på lystavlen ved hende og hvis hun ikke overholder det så stramme op på det så der kommer flere endnu... men det kan jo godt tage tid, selvom det kan være pisse hårdt må du ikke lade hende se at hun kan få dig ned..

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Prøv at vend den om..

Hvordan ville du have det, hvis du var en 9-årig pige, hvis mor var træt, udkørt og sur konstant. Hun kan sikkert heller ikke huske hvornår i sidst havde en hyggelig dag sammen, uden uvenskab, skaberier og gråd..

jeg ville have det som jeg har det nu! For det går jo begge veje!

Jeg kan jo se at hun mistrives pt, at hun heller ikke er glad og at hun græder meget. Og uanset hvad vi forsøger at gøre er det ikke det hun vil have!

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

tror bare det er vigtigt at holde fast i de konsekvenser man laver indtil det er kommet ind på lystavlen ved hende og hvis hun ikke overholder det så stramme op på det så der kommer flere endnu... men det kan jo godt tage tid, selvom det kan være pisse hårdt må du ikke lade hende se at hun kan få dig ned..

men det er svært, nærmest umuligt at undgå at hun ser det. Jeg fortæller hende at det gør mig ked af det når hun gør sådan og sådan fordi meningen var vi skulle have en hyggelig dag sammen osv.. Jeg kan bare ikke klare mere

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

men det er svært, nærmest umuligt at undgå at hun ser det. Jeg fortæller hende at det gør mig ked af det når hun gør sådan og sådan fordi meningen var vi skulle have en hyggelig dag sammen osv.. Jeg kan bare ikke klare mere

så må du sætte dig ned og fortælle hende hvad der sker hvis det ikke stopper fordi du virkelig ikke kan mere... hvad med hendes far kan han ikke også tage fat i hende??

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

så må du sætte dig ned og fortælle hende hvad der sker hvis det ikke stopper fordi du virkelig ikke kan mere... hvad med hendes far kan han ikke også tage fat i hende??

hun er dele barn. Min mand og jeg har haft lange samtaler med hende...

Anmeld

27. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

hun er dele barn. Min mand og jeg har haft lange samtaler med hende...

har i spurgt om der er noget der går hende på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.