familien krakelere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.812 visninger
100 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

min datter på 9 år ødelægger hele familien! Jeg er udkørt, træt og sur konstant!

Hvis der ikke er det ene galt, så er der det andet galt. Hun forstår ikke et nej og hun vil ikke ligge sig til at sove. -sådan er det 6 ud af 7dage

Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har haft en hyggelig dag sammen, uden uvenskab, skaberier og gråd.

Jeg kan ikke klare mere nu! Jeg er kørt helt derud hvor jeg tænker mit liv ville være bedre hvis jeg var på en øde ø, helt alene!

Hvad kan jeg gøre? Familien falder fra hinanden og lillesøster er så medtaget af al den uvenskab der raserer i familien....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

min datter på 9 år ødelægger hele familien! Jeg er udkørt, træt og sur konstant!

Hvis der ikke er det ene galt, så er der det andet galt. Hun forstår ikke et nej og hun vil ikke ligge sig til at sove. -sådan er det 6 ud af 7dage

Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har haft en hyggelig dag sammen, uden uvenskab, skaberier og gråd.

Jeg kan ikke klare mere nu! Jeg er kørt helt derud hvor jeg tænker mit liv ville være bedre hvis jeg var på en øde ø, helt alene!

Hvad kan jeg gøre? Familien falder fra hinanden og lillesøster er så medtaget af al den uvenskab der raserer i familien....

har i prøvet at sætte jer ned alle sammen og snakke om det

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

har i prøvet at sætte jer ned alle sammen og snakke om det

ja det gør vi hele tiden. Og det ender altid med at der bliver lovet guld og grømme skove men intet bliver holdt.

Vi har forsøgt med belønningssystem, men det virker tilsyneladende heller ikke. Jeg er ved at gå til!!!

Kan pludselig godt forstå at folk vælger at anbringe sine børn uden for hjemmet.

Anmeld

27. maj 2012

Kofoed.

Ironi og konsekvens, tror det er de bedste midler.

Anmeld

27. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Puha lyder som om i har det rigtig hårdt alle sammen..

Har du overvejet at i kunne snakke med en familie terapeut?

Anmeld

27. maj 2012

KakaoDrik

Hvilke konsekvenser er der af hendes handlinger hvis hun laver noget hun ikke må?

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ironi og konsekvens, tror det er de bedste midler.

vi har også prøvet med konsekvens. Og ironi er umuligt eftersom hun bliver ved og ved og ved!

HUn siger hele tiden MOAR MOAR indtil hun får et svar!
Vi var til fødselsdag forleden og der drev hun også hele familien til vanvid! Nogen gange tror jeg der er noget galt med hende, det kan umuligt være normalt når man opfører sig sådan!!!

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Hvilke konsekvenser er der af hendes handlinger hvis hun laver noget hun ikke må?

Det kan være - legeaftaler en uge, - fjernsyn for en periode, at hun skal gå på værelset eller at vi kører hjem derfra hvor vi er.

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Puha lyder som om i har det rigtig hårdt alle sammen..

Har du overvejet at i kunne snakke med en familie terapeut?

Det ville jeg rigtig gerne, men økonomien er ikke til det desværre.

Anmeld

27. maj 2012

Maise86

I kan søge hjælp hos jeres kommune. De har pligt til at give jer anonym rådgivning. Så du behøver ikke oplyse hvem du er. Men hjælpe dig, det skal de og det kan de

Håber det snart ser lysere ud for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.