Hvis I skal insemineres ville jeg ærlig talt bare gå i gang - ikke for at male fande på væggen og være pessimistisk, men skal man have hjælp så kan man vist ikke forvente det sker hurtigt
Mange er jo i behandling over en længere periode, og så er man jo bare lykkelig når det sker - uanset hvornår det er
Jeg er personligt fuldstændig ligeglad - jeg var sidst højgravid om vinteren, og det var perfekt! Jeg svedte ikke som en gris, og kunne gå med åben jakke uden at fryse! Mine støvler kunne jeg også sagtens passe, men det er jo forkselligt fra graviditet til gravditet - nogle får jo voldsomt meget vand i kroppen og bliver store
Jeg er bare glad for den baby, der nu engang kommer, og kunne ikke drømme om at planlægge det efter bestemt "ønskemåneder"
Jeg tror dog at det er lettere, at have en nyfødt efterår og vinter samt tidligt forår, hvor det endnu ikke er for varmt - babyer har det ofte meget varm om sommeren! Derudover har barnet en vis alder, når det bliver tid til ture i sommerlande og zoo
Anmeld