Gravid - Sommer/vinter - Hvad foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Muffin_girl

Metteris skriver:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.
Det betyder jo at vi forhåbentlig kan planlægge lidt.

Så det jeg vil spørger om er hvornår på året I foretrækker at være gravide???

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.
Hvilke fordele og ulemper er der??

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Jeg tror helst jeg vil føde i forår.. Så man kan gå rundt og nyde sommeren  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

L&V

Metteris skriver:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Jeg var højgravid sidste sommer og hader.arme som pesten så det var absolut ufedt.. Det kan ikke anbefales

Anmeld

23. maj 2012

Tulle28

Altså, nu er sommer i Danmark jo ikke nødvendigvis MEGA varm:-) Jeg fødte i slutningen af marts sidste gang, og synes det var lidt bøvlet til sidst med frakke, strømper og støvler. Denne gang har jeg termin i slutningen af august og ser frem til lettere tøj og klipklappere:-)

Anmeld

23. maj 2012

-Sigrid-

Metteris skriver:

Hej

Jeg havde ikke engang brug for en vinterjakke, havde det helt perfekt om vinteren med temperaturen i en forårsjakke 

Anmeld

23. maj 2012

Laulund87

Jeg har været højgravid om vinteren og det var egentlig fint nok.. Næste gang ville jeg gerne prøve at være højgravid i foråret

Anmeld

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt forår..
min datter er født i marts.. Skønt med forårsbarn.
Det håber jeg bestemt også at kan planlægge de næste børn efter- hvis der skal komme flere af den slags..
Vil gerne blive gravid fra sidst i april til først i juli..

Anmeld

23. maj 2012

chael

Jeg har født i henholdsvis februar, juli og oktober.

Og synes de hver især har godt og dårligt med sig.

Det eneste jeg egentlig helst vil undgå er december måned og så alligevel ikke. Men så helst så tæt på 1 december som muligt så man ikke resikere at føde juleaften

Men synes man skal gå igang når man har lyst. Og tage det som det kommer.

*C

Anmeld

23. maj 2012

mpr

Når den tid kommer håber jeg at få et sommer barn

Mest af alt fordi jeg ved jeg bliver syg lige så snart der kommer vejr ændringer og bliver meget syg igennem vinterne Så håber jeg når tid kommer har muligheden for at blive gravid om efteråret så jeg er højgravid i sommeren Også fordi man har ferie der og kan nyde at være ude i vejret og vise maven lidt frem

Anmeld

23. maj 2012

Sofia

Jeg fødte midt i marts og synes det var perfekt! Perfekt at man gik den lyse tid i møde, lange ture med barnevognen og en baby der ikke skulle pakkes ind fra top til tå!

Anmeld

23. maj 2012

Missq4

Efterår eller vinter da jeg syntes det er rat at man så kender sit lille nye barn når det bliver varmt og der godt blive lidt bøvlet med hensyn til om de nu for nok væske så jeg tænker mere på barnet har selv to børn en fra juni og en fra juli og jeg syntes ikke det var sjovt med en lille ny i 30 graders Varme så er det nemmer at selv skulle tilpasse sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.