Gravid - Sommer/vinter - Hvad foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Metteris skriver:

Ja, det tænker jeg også.

Og jeg gider ærlig talt ikke bruge en masse penge på jakker og trøjer og overtræksbukser - som jeg ikke engang kan bruge vinteren efter.

Man hører også bare om folk som synes det er FORFÆRDELIG varmt at være højgravid om sommeren.

Måske er Maj måned ideel....

Jeg fødte 30. maj 2011 og jeg nåede at have det rigtig varmt med den store mave. Jeg vil nok sige at man skal have termin lidt før, medmindre det er en køligere maj end 2011 men det an man jo ikke forudse når man vælger at blive gravid.

tilgengæld kan det være svært at finde en vinterjakke som maven kan være i  Min mave var for stor til min jakke den sidste månedstid af den kolde tid, men gad ikke invistere i en ventejakke for så kort tid. Så det er jo også lidt en ulempe, så hellere at mave er stor når vinteren starter så kan man da nå at bruge jakken en hel sæson.

Tror ikke der findes et rigtig tidspunkt på året sådan rent praktisk

Måske skal man bare lade baby komme når det passer den, og ikke planlægge så meget, og tage den tid de har til insiminering.

Og lykke til med projekt baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kløver

Jeg har barn fra 30 jan og 16 april
der er både fordele og ulemper..... det er jo gode årstider at være gravid, men når barnet er født giver der nogle udfordringer vejrmæssigt, med min søn fra jan, pga det ekstremt kolde vejr vi havde den vinter, med min datter fra den 16 april, er det svært med en så lille ny, og varmt vejr

skulle vi have en mere, kunne jeg godt tænke mig et sensommer/efterårsbarn (sep- midt nov)

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

Metteris skriver:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.
Det betyder jo at vi forhåbentlig kan planlægge lidt.

Så det jeg vil spørger om er hvornår på året I foretrækker at være gravide???

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.
Hvilke fordele og ulemper er der??

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Kan sige at jeg er højgravid lige nu med termin 20. juni og jeg DØJER med varmen! Sveder og lugter af gnu konstant

Anmeld

28. maj 2012

mortilnoahogmelina

JEg har et vinter barn december , og jeg havde faktisk ikke noget problem i det , jeg nød at gå hjemme i december på barsel . Jeg havde hele sommeren hjemme på barsel plus jeg havde december os . SÅ kunne det ikke være bedre . Jeg venter nu et efterårs barn med termin i slut oktober og nyder bare jeg ikke er kampe nu , jeg har gemt mit vente tøj fra sidst og har derfor bukser osv . Bluser bliver købt nye igen .
Jeg kunne godt tænke mig et forårs barn en dag .

Anmeld

28. maj 2012

Guldimaven

Altså jeg har været højgravid i Maj måned! Og det kan da anbefales! Jeg syntes det har været perfekt med hensyn til vejret, og jeg har ikke svedt ret meget mere en normalt.. Så forår har jeg stemt!

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Metteris skriver:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.
Det betyder jo at vi forhåbentlig kan planlægge lidt.

Så det jeg vil spørger om er hvornår på året I foretrækker at være gravide???

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.
Hvilke fordele og ulemper er der??

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Ja, det er da lidt dejligt, hvis man kan få lov til at være med til at planlægge

Jeg håber, når vi skal igang med PB, at vi rammer, så jeg skal føde, når min kæreste ikke har super travlt på jobbet (han er landmand)

Held & Lykke med det hele

Anmeld

11. juni 2012

morethanperfect

Jeg vil føde efterår ..
Hvilket jeg gjorde første gang , og komme til igen .. Det er da godt planlagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.