Gravid - Sommer/vinter - Hvad foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Clisolka

Metteris skriver:

Man hører også bare om folk som synes det er FORFÆRDELIG varmt at være højgravid om sommeren.

Det er skam heller ikke sjovt med en stor mave og 30 grader sommer + man sveder ekstra meget når man er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har født i både september og februar.

Jeg tror, den mest optimale måned at føde i, må være oktober/november.

Man er ikke højgravid i juli/august, som er de varmeste måneder, men heller ikke om vinteren, hvor det er koldt, glat osv.

Hvis jeg skulle have haft flere børn, tror jeg, jeg ville have planlagt det til om efteråret

Anmeld

23. maj 2012

132319

Jeg har ikke noget jeg foretrækker,.

Jeg har været meget gravid både vinter og sommer og har ingen gener haft. Da jeg var 7 måneder henne med barn nummer 2, var det virkelig varmt men jeg NØD det. Det var skønt ikke at skulle have så meget tøj på og varmen generede mig slet ikke

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var gravid fra April 2011 til Januar 2012 og jeg gik altså rundt med bare futter i klipklapper og havde det vaaaaaaaaaaaaaaaarmt!

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

twinny skriver:

Jeg har svaret forkert... sorry..  Sad lige i min egen verden... Jeg har svaret når jeg var høj gravid...

Men jeg ville helst være det forår... Ikk for varmt eller for koldt...

Jeg ventede  tvillinge, sååå jeg var meget længe højgravid altså med kilo på baby i maven... og det var juni, juli august og sep... Og det vil jeg  ikk gøre igen, hvis jeg selv kunne bestemme... Jeg lå bare i sengen og svedet som en okse..  Men har det jo rimelig varmt som gravid i forvejen...

Hehe, det sker jo! :O

Uh ja, så får man det da bare endnu varmere!

Selvom mange stemmer højgravid om sommeren, så tror jeg at jeg ville foretrække sidst på foråret/starten af sommeren!
Sådan om et år! Uha! Så skal vi måske i gang snart!

Anmeld

23. maj 2012

Min datter er fra Maj og nu er jeg gravid igen med termin 6 august, så jeg har prøvet lidt blandet.

Men tror jeg fortrækker sommerbarn, da jeg er mega frossenpind, og måtte pakke mig meget ind i de kolde mdr. og det er dælme ik sjovt, når man ik orker en skid og har stor besværlig mave!!

Jeg fik forbud mod at tage nogle bestemte støvler på, for jeg kunne ik selv få dem af..hihi.. Så måtte sidde som et andet barn, og kalde på manden hver gang jeg skulle ha dem af!

Nu her som de sidste par dage, hvor det har været svedende varmt, har det bare været så lækkert at kunne hoppe i en løs kjole og et par klipklappere!

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

Jeg har født to gange i start september - men synes nu det er at være højgravid om sommeren - begge år har været MEGA varme (2006 og 2010), men jeg er faktisk glad for at de bare var mig og ikke et lille spædbarn (som hvis jeg havde født i foråret ...) - men jeg må jo bare satse på en dårlig sommer næste år hvor jeg håber at få en til

Jeg vil ikke have et vinterbarn - tænk hvis den fryser! - og så tænker jeg faktisk også det bliver dyrt i ventetøj

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

DAs mor skriver:

Jeg har født to gange i start september - men synes nu det er at være højgravid om sommeren - begge år har været MEGA varme (2006 og 2010), men jeg er faktisk glad for at de bare var mig og ikke et lille spædbarn (som hvis jeg havde født i foråret ...) - men jeg må jo bare satse på en dårlig sommer næste år hvor jeg håber at få en til

Jeg vil ikke have et vinterbarn - tænk hvis den fryser! - og så tænker jeg faktisk også det bliver dyrt i ventetøj

Ja, jeg er faktisk mere nervøs for at barnet fryser end sveder!

Og ja, ærlig talt... synes bare det er spild med en masse vinter-ventetøj! Og hvad hvis ens fødder hæver - Så skal man også have nye vinterstøvler :O

Anmeld

23. maj 2012

Hailiesmom11

Jo det er da monster varmt at være gravid om sommeren, men jeg vil faktisk hellere være gravid om sommeren..
Min datter er fra 10/6-11 og det var ret varmt sidste sommer, men det er meget nemmere at få tøj på..
Jeg var rimelig stor om vinteren osse og det var HAMMER besværligt, kunne ikke engang lukke jakken!

Anmeld

23. maj 2012

LinLin

Metteris skriver:

Ja, jeg er faktisk mere nervøs for at barnet fryser end sveder!

Og ja, ærlig talt... synes bare det er spild med en masse vinter-ventetøj! Og hvad hvis ens fødder hæver - Så skal man også have nye vinterstøvler :O

Egentlig er det jo nemmere at give mere tøj på om vinteren. Når babyen først ligger i ble i sommervarmen er det jo svært at tage mere af!

Men jeg vil stadig helst undgå et vinterbarn (for tæt på jul!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.