Gravid - Sommer/vinter - Hvad foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår foretrækker I at være (høj)gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.868 visninger
56 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Metteris

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.
Det betyder jo at vi forhåbentlig kan planlægge lidt.

Så det jeg vil spørger om er hvornår på året I foretrækker at være gravide???

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.
Hvilke fordele og ulemper er der??

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Frk. Himmelblå

Metteris skriver:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have barn, men når vi skal det så skal jeg insemineres. Forhåbentlig kan jeg blive gravid inden for alt for mange forsøg.
Det betyder jo at vi forhåbentlig kan planlægge lidt.

Så det jeg vil spørger om er hvornår på året I foretrækker at være gravide???

Jeg tænker at sommer er MEGA varmt. Men om vinteren skal man sikkert bruge flere penge på ventetøj, som stor jakke osv.
Hvilke fordele og ulemper er der??

Og hvornår på året ville I anbefale at man gik i gang, så man er højgravid på det mest ideelle tidspunkt!?

Sommer! Eller rettere: I godt vejr.

Der er IKKE noget værre end højgravid at skulle iføre sig sokker og støvler, jakke, halstørklæde og you name it, - når man skisme knap har energi til at tage et par bukser på.

Et par flip flops et skørt og en ventetop, - det er sagen 

Men alle graviditeter er jo skønne, - uanset årstid, når bare man har helbredet i orden.

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Jeg vil sååå gerne føde lige midt sommer, når det er, for at jeg kan vise min mave frem + undgå besværet med for meget tøj!

Anmeld

23. maj 2012

FruStolpe

Jeg tror også det kommer meget an på om man kan "tåle" varmen. Jeg er helt pjattet med varme og piver ikke over 25-30 grader uden vind.

Men jeg vil tro at hvis man er dårlig til varme så er det ikke sjovt at være hval størrelse når temperaturen rammer tæt ved 30 grader.

Men som sagt, jeg kan ikke få det varmt nok

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

Frk. Himmelblå skriver:

Sommer! Eller rettere: I godt vejr.

Der er IKKE noget værre end højgravid at skulle iføre sig sokker og støvler, jakke, halstørklæde og you name it, - når man skisme knap har energi til at tage et par bukser på.

Et par flip flops et skørt og en ventetop, - det er sagen 

Men alle graviditeter er jo skønne, - uanset årstid, når bare man har helbredet i orden.

Ja, det tænker jeg også.

Og jeg gider ærlig talt ikke bruge en masse penge på jakker og trøjer og overtræksbukser - som jeg ikke engang kan bruge vinteren efter.

Man hører også bare om folk som synes det er FORFÆRDELIG varmt at være højgravid om sommeren.

Måske er Maj måned ideel....

Anmeld

23. maj 2012

Clisolka

Jeg har svaret blankt  Hvad foretrækker jeg? Hmm, jeg syntes den er svær - enten gå højgravid rundt i 30 grader, det er prøvet, og det er IKKE sjovt  Eller købe ekstra varmt tøj til vinteren + man ikke kan få sko på... Haha ja det er jo hip som hap  Jeg ville dog godt prøve et sommerbarn næste gang. Isabella er vinterbarn 

Anmeld

23. maj 2012

blomst84

Jeg var højgravid november - december, og det passede mig rigtig godt da jeg svedte som en hest! Ulempen var at der var glatte veje og jeg var mega bange for at falde pga bækkenløsning... JakkeN lukkede jeg aldrig da jeg havde det varmt hele tiden  

Anmeld

23. maj 2012

blomst84

Et forårsbaby måske? Så slipper du for den varme sommer og kolde vinter

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

blomst84 skriver:

Et forårsbaby måske? Så slipper du for den varme sommer og kolde vinter

Jaa, det tænker jeg også

Jeg er virkelig ikke vild med at skulle i vintertøjet i forvejen, så en kæmpe mave gør det jo ikke nemmere!

Anmeld

23. maj 2012

twinny

Jeg har svaret forkert... sorry..  Sad lige i min egen verden... Jeg har svaret når jeg var høj gravid...

Men jeg ville helst være det forår... Ikk for varmt eller for koldt...

Jeg ventede  tvillinge, sååå jeg var meget længe højgravid altså med kilo på baby i maven... og det var juni, juli august og sep... Og det vil jeg  ikk gøre igen, hvis jeg selv kunne bestemme... Jeg lå bare i sengen og svedet som en okse..  Men har det jo rimelig varmt som gravid i forvejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.