hurtig killinghjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Giver i den kun vådfoder? hvis ja, så prøv at kombinere med tørfoder, og hav altid MASSER af frisk vand stående fremme. Min lille killing som er 4 måneder, drikker næsten to hele dybe tallerkner om dagen. tørstig lille mis. og giv den vådfoder til at den er mæt, husk at killinger vokser og vokser.

Hvis den stadig miaver, så er det fordi den mangler opmærksomhed

nej den får kun tørfoder og skifter vand flere gange om dagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Anonym trådstarter

kan i anbefale noget godt kattegrus 

Anmeld

22. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

kan i anbefale noget godt kattegrus 

Vi bruger Catrine Premium Super, kattesand.. det er super godt! =) giver 228kr for 3x 7,5kg det holder rigtig længe..

Anmeld

22. maj 2012

Nessie

Jeg har ikke lige læst alle svarene, men vil bare lige sige at internat katte er vant til at skulle kæmpe om maden, og de har fået mad på bestemte tidspunkter, så den skal bare vænne sig til at den ikke skal dele med andre, og at der altså kommer mere

Jeg har så aldrig brudt mig om tørfoder til kattene, synes hurtigt det bliver tørt og skorpet at se på, og det er meget nemmere med tørfoder.

VI har selv 2 internat katte, og i starten har de spist RIGTIG meget, indtil de fandt ud af at der altså blev ved med at komme mad i skålen

Dens mave skal også lige vænne sig til det nye mad, så det kan godt lugte ret kraftigt fra kattebakken i starten, men det går altså også over igen

Jeg vil anbefale noget tørfoder af en god kvalitet, der passer til din kats alder og tilstand. Og så kan de fleste katte bedst lide en kattebakke med låg på, og fint sand i.

God fornøjelse og tillykke med jeres nye kat

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg har ikke lige læst alle svarene, men vil bare lige sige at internat katte er vant til at skulle kæmpe om maden, og de har fået mad på bestemte tidspunkter, så den skal bare vænne sig til at den ikke skal dele med andre, og at der altså kommer mere

Jeg har så aldrig brudt mig om tørfoder til kattene, synes hurtigt det bliver tørt og skorpet at se på, og det er meget nemmere med tørfoder.

VI har selv 2 internat katte, og i starten har de spist RIGTIG meget, indtil de fandt ud af at der altså blev ved med at komme mad i skålen

Dens mave skal også lige vænne sig til det nye mad, så det kan godt lugte ret kraftigt fra kattebakken i starten, men det går altså også over igen

Jeg vil anbefale noget tørfoder af en god kvalitet, der passer til din kats alder og tilstand. Og så kan de fleste katte bedst lide en kattebakke med låg på, og fint sand i.

God fornøjelse og tillykke med jeres nye kat

Hej. på det internat vi købte katten havde de hver deres madskåle i burene. tror også han vænner sig til det på et tidspunkt.vi har købt en lukket bakke men han vil ikke gå ind i den han er 7 mdr. men kom jo også først igår så han skal jo lige falde til men tak for svar 

Anmeld

22. maj 2012

Humanincubator

Jeg bruger extreme classic kattegrus, og det er supergodt! Og har sidenhen fundet ud af, at adskillige tests på nettet er enig med mig.

Jeg bruger den neutrale.. Den med parfume stinker simpelthen frygteligt, men jeg har også en sart næse. Men jeg ser ingen grund til at udsætte mine katte for så meget parfume, når jeg ikke synes, at det lugter, når jeg bruger det neutrale.

Jeg har 3 katte og en lukket kattebakke. Jeg tømmer den for klumper en gang om dagen - hvis jeg gør det mindre, så synes jeg, det lugter.. Og så synes jeg, at det er synd, hvis de skal gå på et beskidt toilet.

Mine katte har også altid tørfoder stående ude. De fleste katte kan regulere det selv. Og tror, at det er vigtigt, at du får den lært, at der altid er mad til den. Selvfølgelig skal du holde øje med, at den ikke begynder at tage på, men killinger er jo ret aktive - også i 7 mdrs alderen.

Anmeld

22. maj 2012

Humanincubator

Og hvis han ikke vil gå ind i den, så tag låget af midlertidligt, så han kan finde ud af, at det er der, man går på toilettet.

Anmeld

22. maj 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

nej den får kun tørfoder og skifter vand flere gange om dagen. 

Jeg ville anbefale lidt vådfoder til at supplere op med, synes at tørfoder hurtigt bliver trist

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

vi købte igår en kat på 7 mdr på et internat og den er rigtig rigtig kælen. men den miaver konstant og render ud i køkkenet og vil have mad den fik en halv skål mad igår og her til morgen fik den en halv bøtte. den må kun få 1 lille bøtte killing mad ?? er det normalt den render og skriger men synes også det er synd at give den det hele nu og så den ikke får mere. kan først ringe til internatet kl 10. vi skal flytte om 9 dage og vi må ikke have kat her hvor vi bor nu.  kun et par dage i forvejen. men vi flytter jo om 9 dage men er bange for hvad der kan ske... stakkels mis den miaver helt vildt efter mad!!

den er over 6 mdr, ergo er den kønsmoden, derfor miaver den.. er den evt steriliseret kan det være af andre grunde...

vi har en kat der går og miaver heeeeelt vildt ude i vores gård nu. og den er horny. mildest talt... 

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

den er over 6 mdr, ergo er den kønsmoden, derfor miaver den.. er den evt steriliseret kan det være af andre grunde...

vi har en kat der går og miaver heeeeelt vildt ude i vores gård nu. og den er horny. mildest talt... 

han er kastereret den 19.4 ifølge hans bog som var med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.