Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Norman skriver: Øh ja, du googler bare løs, du finder hurtigt ud af hvordan den fungere
Øh ja, du googler bare løs, du finder hurtigt ud af hvordan den fungere
Hvis du synes, den slags er sjovt, kan du også prøve denne her: http://mamanet.dk/navne/roulette Den kom godt nok med et ret fjollet forslag til mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ilya skriver: Hvis du synes, den slags er sjovt, kan du også prøve denne her: http://mamanet.dk/navne/roulette Den kom godt nok med et ret fjollet forslag til mig...
Her blev navnet til en dreng Adam og til en pige Marita. Adam er pænt, men Marita er da mærkeligt
Norman skriver: Her blev navnet til en dreng Adam og til en pige Marita. Adam er pænt, men Marita er da mærkeligt
Ja, jeg kender godt nok heller ikke navnet Marita.
Her foreslog den Clara, hvilket er meget sødt, og PREBEN!
Norman skriver: Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag .. Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti Så var den der, og den var der med det samme! Ved slet ikke hvad jeg skal Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet
Har ikke kunne sove hele natten fordi at jeg skulle have test dag i dag ..
Klokken 7 i morges vandrede jeg så ud på toilettet, huskede at tage testen og vupti Så var den der, og den var der med det samme!
Ved slet ikke hvad jeg skal Altså selvfølgelig skal jeg lige en tur til lægen, men hvad så? Er helt rundt for gulvet
Stort tillykke. Håber jeg snart kan gøre dig kunsten efter
Ilya skriver: Ja, jeg kender godt nok heller ikke navnet Marita. Her foreslog den Clara, hvilket er meget sødt, og PREBEN!
Ja Clara er også på min liste og søde pigenavne, men nej kan heller ikke li Preben, godt det kun er bud og ikke endelige navne hehe
metski83 skriver: Stort tillykke. Håber jeg snart kan gøre dig kunsten efter
Tak, og jamen så vil jeg da
Norman skriver: Ja Clara er også på min liste og søde pigenavne, men nej kan heller ikke li Preben, godt det kun er bud og ikke endelige navne hehe
Nemlig!
Norman skriver: Tak, og jamen så vil jeg da
Tak for det, håber det hjælper
tillykke
sweet skriver: tillykke
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128